Shaklee New Distributor Training (NDT)

1:55 PM

Assalamualaikum...

Hari ni eina just duduk rumah jer...jerebu kat luar makin teruk..rasa takut plak nak keluar...masa ni Nutriferon amat penting sebagai immune booster untuk menjaga kesihatan yer..kalau rasa perit-perit tekak nak demam atau dah demam, batuk ke selsema ker..Nutriferon ni amatlah sesuai diamalkan...tambahan lagi tengah musim jerebu kan...nak tahu khasiat Nutriferon..boleh baca sini

Ermm..cam lari tajuk skit kan...hehe ok skrg barulah ina nak cerita tentang Shaklee NDT iaitu New Distributor Training...semalam 22hb Jun 2013 Shaklee ada anjurkan Training untuk sesiapa sahaja Distributor Shaklee yang berminat nak join dan dengar tentang Shaklee dan bagaimana menjadi seorang Distributor yang berjaya di dalam Shaklee. Speaker masa training tu ialah Mr Ethan Wang, Marketing Director. Mr Ethan banyak berkongsi bagaimana menjadi seorang Distributor yang berjaya. Dan paling best Regional General Manager Shaklee Mr Victor Lim pun ada sekali..memang bersemangat Mr Victor ni... ;)

Shaklee New Distributor Training
Inilah Mr Ethan Wang, Marketing Director kita

shaklee new distributor training
Me with Shaklee Sisters, Yat Hayati & Tengku Sofia

shaklee new distributor training


Point yang paling best dari Mr Victor ialah What are your DREAMS?? Semua orang ada impian nak berjaya, semua orang mempunyai impian untuk kehidupan yang lebih baik dari sekarang..ya, IMAGINE! If all your dreams come true..alangkah seronoknya kan..impian eina ialah menjadi WAHM = Work At Home Mom, yes bekerja dari rumah, menjadi wanita berkerjaya dari rumah sambil menguruskan keluarga depan mata, membesar dan menjaga anak-anak sendiri depan mata tak perlu hantar anak pada orang lain untuk jaga..bagi sesiapa yang sememangnya surirumahtangga..pasti impikan pendapatan sendiri..hanya bekerja dari rumah...banyak lagi impian eina...menjadi WAHM adalah salah satu...kalau nak senaraikan semua..panjang jadinya nanti..hehe

Semua itu tak mustahil..asalkan kita berusaha dan berdoa...nak dengan taknak jer kan...terpulang pada diri...apa yang paling penting ialah KEYAKINAN ... untuk berjaya kita perlu atasi musuh utama kita iaitu diri kita sendiri..

shaklee new distributor training

Banyak info semasa training ni....ingat bukan senang nak berjaya..semuanya atas usaha dan doa kita juga..apa pun kita lakukan restu keluarga amat penting..sokongan dari orang tersayang juga penting..ishh banyak lagi la..nak tahu meh la join Shaklee....memang seronok..

Okla taknak citer panjang.. eina kongsikan kata-kata untuk kita sama-sama refleksi diri
Pilih jalan kearah ketenangan dalam segala hal dan banyakkan mendengar daripada bercakap, ambil tahu dan tunjukkan minat tentang kejayaan orang lain.
Setelah seharian ber'training' inilah hasilnya..Alhamdulillah

shaklee new distributor training

Okla..cukup setakat ni dulu..bercerita..pada sesiapa berminat nak join Shaklee atau nak dapatkan produk Shaklee jangan malu-malu call eina yer ;)



You Might Also Like

1 comments

  1. bestnya! rugi yana terlepas sbb tiket dh habis. next time for sure akan join jgk ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)