Wednesday, 25 September 2013

[Testimoni] CoQHealth Bantu Perbaiki Jantung yang Lemah


"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 
Promosi CoQHealth tinggal lagi 4 hari yer...bagi sesiapa nak order...jangan tunggu lagi...lepas ni harga dah normal balik tau....rugi kalau tak order masa promosi ni..

Secara ringkas perkongsian tentang CoQHealth Shaklee. (Credit to Noorul Huda Jaafar)
- Kita memerlukan CoQ10 di dalam badan kerana badan kita tidak boleh menghasilkan CoQ10.  Apabila umur meningkat tahap CoQ10 dalam badan kita akan menurun. Apatah lagi jika kita aktif, lasak, selalu stress dgn kerja & etc, badan kita sangat-sangat memerlukn CoQ10 ni. CoQ10 ni merupakn spark pluq pada jantung kita untuk berkerja dgn lebih baik supaya dapat mengepam darah dgn lebih efektif. 
- Ia terdiri daripada : Coenzyme Q10 – 28mgVitamin E – 10mg dan ekstrak Green Tea.
- Merupakan supplement semulajadi, nutrient larut lemak yang terdapat di semua sel badan.
- CoQ10 terdapat di dalam mithochondria yang merupakan punca tenaga sel-sel badan.
- CoQ10 banyak didapati di dalam jantung.
- 28 mg CoQ10 = 1 botol mentega kacang
- 28mg CoQ10 / hari = 1.7kg ayam (ini tidak termasuk apabila ayam dimasak dan memusnahkan CoQ10 dalam ayam berkenaan)
 


Saya nak kongsikan testimoni CoQHealth untuk masalah jantung yang lemah. Jom baca apa kata mereka.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Testimoni 1 ~ Credit to Wan Na Wzamry

Umur saya baru 32...saya cikgu, mengajar di sekolah yang bangunannya 3 tingkat....setiap hari, kerja yang paling saya tak tahan ialah kena jerit dalam kelas bila mengajar sebab suara tak berapa nak kuat dan kena naik tingkat 3,sehari dalam 2-3kali untuk ke kelas.....saya dah makan produk shaklee yang lain,saya rasa bertenaga...cuma saya notice jantung saya macam lemah sikit....saya jadi cepat penat,bila naik tangga tu lama nak hilang mengahnya.....bila saya cuba ambil coq10 ni, lepas 5 hari, saya rasa kesihatan lebih baik....saya boleh bertahan mengajar sampai habis waktu dan bila naik tangga ke tingkat 3 tu, mengahnya cepat hilang....untuk mereka yg selalu stress, lemah tak bermaya,memang patut ambil coq10 ni

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Testimoni 2 ~ Credit to Riza Afzan Asri

Abah saya selamat menjalani by-pass jantung awal tahun aritu (mid-Januari). Masa baru-baru tu memang nampak tak sihat, lemah sangat. Kita yang tengok pun sedih sebab Abah saya seorang yang aktif. So bila Shaklee launched Coq Health bulan Jun lepas, saya memang decide nak bagi Abah makan. Alhamdulillah, ni dah masuk botol ke 3. Abah dah boleh pi kebun sawit, pegi memancing, turun padang lawat site & yang paling terkejut bila saya nampak Abah berlari-lari anak masuk rumah sebab hp dia berbunyi! Alhamdulillah.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Oh ya, CoQ10 juga bagus untuk kesuburan wanita yang lanjut usia. Tahukah anda wanita yang bakal menjalani rawatan IVF atau IUI di US diberikan supplement CoQ10 seperti Shaklee CoQHealth Plus untuk menghasilkan telur2 yang sihat dan banyak peluang untuk disenyawakan 

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp: 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...