Friday, 18 October 2013

Nak Nampak Muda..Cubalah Collagen Powder Shaklee...

Assalamualaikum..

Sudah setengah bulan kita berada di bulan Oktober, ini bermakna hanya tinggal beberapa hari lagi promosi Collagen Powder akan berakhir. Cepat...cepattt...jangan mengeluh...jangan menyesal...kalau tak sempat beli...rugii tak beli masa promo ni...sebab setahun sekali jer tau...harga memang jauh lebih murah ok. Kesan dan hasilnya juga menakjubkan...ramai dah cuba dan sangat berpuashati dengan hasilnya...takkan nak tunggu dah berkedutt baru sibukk nak amik kolagen itu la..ini la..kan...kan..hehe



♥♥♥ Collagen Shaklee 100% semulajadi dan berkualiti tinggi... tiada kesan sampingan...ianya lebih pekat dari collagen biasa, bermutu tinggi. InsyaAllah seawal seminggu anda akan nampak kesannya...apatah lagi berminggu-minggu..

♥♥♥ Collagen Shaklee telah diuji dan telah dibuktikan secara klinikal bagi mendapatkan hasil yang berkesan dan selamat untuk penggemar Collagen.




Testimoni - Credit to Che Saida Tina

Tanpa solekan dan tanpa edit..hasil ber"Collagen"

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.
 
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Testimoni - Credit to Fatma Mohd


"Testimoni sendiri setelah sbln mengamalkan collagen. Setiap hari mendapat pujian daripada org lain kadang2 terfikir entah betul ke tidak???....namun utk mendapatkan pujian daripada encik suami rasanya empat tahun sekaaaaali pun susaaaah...hihihi...semlm sewaktu sdg menyusukan baby muiz, encik suami datang dekat....'umi nampak makin muda la sekarang'...hahahaaaa...terus gelak kuat2....'ni mesti pasal mkn collagen ni?' senyum sampai ke telinga...punya la seronok masa tu....rasa mcm nk telan dgn kotak2 sekali collagen yg ada"

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.
 
♥♥♥ Jadi, rebutlah peluang utk dapat harga berbaloi dan jimat pada bulan oktober ni...nak nampak muda..cubalah Collagen Powder Shaklee...

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...