[Testimoni] Collagen Powder Kembalikan Keremajaan Kulit

4:14:00 pm

Kolagen merupakan tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan & keanjalan
- rambut, kulit, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi & saluran darah.

Collagen Powder Shaklee dari sisik ikan merah ini membekalkan 4000mg kolagen RSS proprietari. Ia adalah sumber kolagen yang lasak. Ditambah dengan 7 bahan aktif iaitu

  • Ekstrak Biji Camellia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Kolagen Ikan
  • Ekstrak Kulit Kerangan Laut
  • Lactobacillus Acidophilus
  • Vitamin C
  • Vitamin B2 & B6

Jom kita baca dan lihat hasil daripada penggunaan Collagen Powder ni.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Testimoni 1 - Credit to Syasya Sharin

Hasilnya
~ Kesan pigmentasi dah kurang
~ Kulit terasa lembut jer...
~ Kulit semakin cerah, bukan setakat di muka jer tapi semua2
~ Kesan-kesan calar, sunburn semua dah takde

Lihat sendiri gambar tersebut...



"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.


Testimoni 2 ~ Credit to Marsyithah Khidzir

"Hasil penggunaan 7 sachet Shaklee Collagen Powder selama 2 minggu. Saya ni kadang-kadang terlupa nak bancuh SCP sebelum tidur. Tu yang jadi sampai 2 minggu tu.

Untuk makluman 1 kota SCP mengandungi 15 sachet. Kiranya saya hanya menghabiskan setengah kotak pun kulit muka dah lebih gebu, lebih cerah dan blackheads hilang terus dan jeragat lebih pudar."
 

Baru consume 7 sachet Collagen Powder (itu pun tak konsisten ambil setiap hari), dah nampak kesan..cuba tengok....


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Jom kita kembalikan kolagen yang semakin berkurang dengan Collagen Powder Shaklee ni. Pasti berpuashati dan jatuhh cinta. 

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

Like us on Facebook

My Google+

Pageviews