Thursday, 3 October 2013

[Testimoni] Collagen Powder Kembalikan Keremajaan Kulit

Kolagen merupakan tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan & keanjalan
- rambut, kulit, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi & saluran darah.

Collagen Powder Shaklee dari sisik ikan merah ini membekalkan 4000mg kolagen RSS proprietari. Ia adalah sumber kolagen yang lasak. Ditambah dengan 7 bahan aktif iaitu
  • Ekstrak Biji Camellia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Kolagen Ikan
  • Ekstrak Kulit Kerangan Laut
  • Lactobacillus Acidophilus
  • Vitamin C
  • Vitamin B2 & B6

Jom kita baca dan lihat hasil daripada penggunaan Collagen Powder ni.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Testimoni 1 - Credit to Syasya Sharin

Hasilnya
~ Kesan pigmentasi dah kurang
~ Kulit terasa lembut jer...
~ Kulit semakin cerah, bukan setakat di muka jer tapi semua2
~ Kesan-kesan calar, sunburn semua dah takde

Lihat sendiri gambar tersebut...



"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.


Testimoni 2 ~ Credit to Marsyithah Khidzir

"Hasil penggunaan 7 sachet Shaklee Collagen Powder selama 2 minggu. Saya ni kadang-kadang terlupa nak bancuh SCP sebelum tidur. Tu yang jadi sampai 2 minggu tu.

Untuk makluman 1 kota SCP mengandungi 15 sachet. Kiranya saya hanya menghabiskan setengah kotak pun kulit muka dah lebih gebu, lebih cerah dan blackheads hilang terus dan jeragat lebih pudar."
 

Baru consume 7 sachet Collagen Powder (itu pun tak konsisten ambil setiap hari), dah nampak kesan..cuba tengok....


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Jom kita kembalikan kolagen yang semakin berkurang dengan Collagen Powder Shaklee ni. Pasti berpuashati dan jatuhh cinta. 

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...