Wednesday, 2 October 2013

[Testimoni] Jerawat & Jeragat Semakin Pudar dengan ESP & Vit E Shaklee

Masalah jerawat dan jeragat sememangnya sangat lazim kita dengar. Jerawat yang teruk mungkin disebabkan oleh pelbagai sebab seperti jangkitan kuman (penyakit, alahan, ketidakkeseimbangan horman tubuh dan salah penjagaan kulit). Faktor pemakanan juga mampu menjadi penyebab kepada masalah kulit.

Jom kita tengok, bagaimana ESP & Vit E dapat membantu.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Testimoni 1 - Credit to Pn Ema

Konsisten amalkan Vit E & ESP selama 5 Bulan...parut Jerawat 90% semakin pudar.....

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Testimoni 2 - Credit to Sha Shaaz

Anda lihat sendiri....muka dah bersih dari jerawat selepas pengambilan ESP & Vit E. Tahniah Puan Sha :)

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Testimoni 3 - Credit to Norhasniza

Dengan pengambilan ESP, masalah jerawat di badan juga berkurang..Alhamdulillah..

Kesannya

~ Jerawat dah tak tumbuh
~ parut makin hilang
~ belakang badan rasa licin..tak menggerutu macam dulu
 

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Testimoni 4 - Credit to Yat Hayati

"Ini plak testimoni yat sendiri. Mengamalkan supplement Shaklee secara tegar sejak Julai 2012, tapi menjadi sangat sangat sangat tegar sejak Januari 2013. 1 biji vitamin E sebelum tidur dan ESP setiap pagi..ni rutin wajib dan konsisten... vits lain pun ada jugak makan mcm Lecithin, Omega, Alfafa, Chew Vit C tapi yang lain tu kadang2 'terlupa'..but ESP n Vit E memang x pernah MISS..
So, yat biarkan gambar berbicara...
yang sebelum tu, Oct 2011..yang pic selepas tu Julai 2013... yat pernah kongsi testi yat b4 this kt blog... masa tu baru 2 bulan guna Shaklee...
"


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Pembentukan jerawat yang sedikit dan normal adalah perkara biasa bagi seseorang, namun begitu langkah menghindarinya dapat dilakukan bagi mengekalkan kesihatan dan kecantikan kulit, maka amalan penjagaan kebersihan diri dan wajah perlu dilakukan

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...