Tuesday, 19 November 2013

Testimoni - Sihat, Cantik & Kurus dengan Alfafa & GLA Complex


“ Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Saya pasti semua orang suka untuk nampak kurus dan cantik. Tapi, macam mana nak kekal kurus dan cantik disamping sihat secara semulajadi. Ramai di antara kita yang terlalu sibuk dengan urusan kerja, sehingga mengakibatkan stress. Stress yang berlebihan boleh membantutkan proses penurunan berat badan dan kehidupan yang sihat serta menggangu kecantikan kita kerana semuanya bermula dari dalam.

Mereka yang kelihatan cantik memang mengambil berat tentang amalan pemakanan mereka. Makanan yang diambil mestilah mengandungi semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

Saya kongsikan secara ringkas kebaikan Alfafa & GLA Complex bagi membantu tubuh kita sihat, cantik dan membantu juga untuk penurunan berat badan.  

   "Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Alfafa >> Alfafa Complex (Detox Seluruh Tubuh)
~ Mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi
~ Fungsinya mencuci hati, darah dan usus - Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. 
~ Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit

GLA Complex >> GLA Complex Shaklee merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ianya mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.
~ Selain baik untuk kesuburan wanita, GLA juga membantu mencantikkan kulit seperti mengurangkan parut, menghilangkan masalah kulit merekah dan kulit yang kering juga menjadi lembab dan lembut. 

Jom kita baca pengalaman Cahaya Hatiku

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
 
---------------------------
Tak silap...awl2 bulan 10 aritu beli,..guna sbb kulit gatal2...dan melecet sbb asik tergaru2..eh kat kaki ada kurap..mak ckp,, darah ko kotor tu..,aduh..tergaru2..dah mcm ape ntah...kikikiki..asik la up status tanya ubat cuci darah  cmne...
Dan saya pun cuba la 2 produk ni dh niat darah x kotor ..kurap hilang dan x gatal2 lg dah...tu je niat nye...

Tp nk tahu ape kesan dr amalan saya ni???
- jerawat susah nak kuar...
- badan makin bertenaga
- eh dah sebulan x jumpa keluarga...smlm jump diaorg ckp dah nmpk kurus sikit ????kiki bangga jap
- bile period...darah x berketul mcm dulu...cair n lancar je..xde lg senggugut yg terlampau tu (saya ada endrometriosis)
- kurap makin kering 
- kegatalan yg terlampau langsung takda dah
- dan pembuangan najis pun lancar je..(saya ada buasir dah hampir 3 tahun kesan operation yg mula2 dulu)
- Dan kesan yg paling best....berbaloi2 saya beli dgn harga tu sbb smpai skrang masih ada lg walaupun saya makan tetap ikut sukatan...acaner tuh????

Ni saya sndri yg cuba..sbb x tahan tergaru-garu melecet n pedih..saya x beli byk2...cuma gla complex & alfalfa je....see!!! niat yg 1..tp kesan yg mnyeluruh....
---------------------------
Yes, suplemen Shaklee adalah untuk kesihatan menyeluruh. 

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk Info & Order 
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...