Wednesday, 13 November 2013

Vivix Sebagai Medium untuk Berhenti Merokok

Salah satu cara untuk mengurangkan keinginan merokok adalah dengan pengambilan suplemen yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Vivix mengandungi sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

 
Ramuan Vivix yang diuji dalam makmal adalah 10 kali ganda lebih hebat dari RESVERATROL.

✔ Antioksidan yang tinggi dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.
✔ Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok disamping mengurangkan ketagihan nikotin
✔ Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.
✔ Antioksidan membantu melindungi dan memperbaiki semula DNA yang telah terjejas akibat nikotin

Jadi tidak mustahil Vivix dapat membantu mereka yang ingin berhenti merokok. Pengambilan Vivix secara konsisten dan berterusan boleh membantu perokok tegar diluar sana untuk menghentikan tabiat merokok yang secara terang-terangan mampu membahayakan kesihatan.

Saya percaya masih ramai yang rasa susah nak berhenti merokok kan. Jika anda seorang lelaki yang sayangkan diri anda dan keluarga anda..seorang suami yang sayangkan isteri anda..seorang bapa yang sayangkan anak-anak anda...atau...anda seorang wanita yang inginkan kesihatan dan kecantikan berpanjangan..seorang ibu yang sayangkan diri, keluarga dan anak-anak anda...
Fikirkanlah...Ingatlah Orang Yang Tersayang >> Ingatlah VIVIX


Jom baca kisah seorang ibu berusia 63 tahun yang merokok sejak usianya belasan tahun lagi.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

--------------------------
"Segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan. Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi.bukannya rokok daun tapi rokok Dunhill.

Kerap mak sakit perut yang teruk.mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa
elok kot sebab umur dia dah 63 tahun. Tapi Alhamdulillah awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya..tup tup mak call saya jeng jeng jeng....dia kata ubat apa yg saya bagi dia minum tu?

Saya tanya kenapa? Dia kata terasa ROKOK PAHIT MACAM HEMPEDU!! Dia langsung tak boleh hisap rokok tu. Saya kata tu la ubat yang saya cari selama ni untuk dia.

Alhamdulillah dah semingggu dia tak beli dan tak sentuh rokok langsung.

Dia cakap selera makn dia pun makin bertambah. Ramai yang tegur dia nampak makin berisi.

Alhamdulillah syukur pada Allah, akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya. Xpelah kuar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat."

-------------------------
Credit to Pn Izan Riza

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

* Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan menggangu fungsi sel dan panjang umur.
* Ramuan Vivix® melindungi dan memperbaiki sellular DNA


Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...