Thursday, 20 March 2014

Vitamin E Shaklee Beri Perlindungan Pada Kulit

Assalamualaikum..hari ni Eina cerita serba sedikit kebaikan Vitamin E pada kesihatan kulit. Dah lama Eina tinggalkan Vitamin E ni..atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan...hihi..memang rindu nak consume Vitamin E Shaklee ni, sekarang Eina just gunakan Vitamin E untuk luaran jer sebagai masker. Itupun dah dapat result yang best...apatah lagi makan Vitamin E ni kan...ok jom baca serba sedikit kebaikan Vitamin E pada kulit kita.

Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat. Kekurangan Vitamin E boleh menyebabkan penuaan kulit sebelum masa dan rambut gugur.

Sumber Vitamin E boleh didapati daripada sumber makanan seperti berikut iaitu minyak sayuran, sayuran berdaun hijau gelap, kacang, biji-bijian dan semua bijirin.

Vitamin E juga boleh didapati daripada beras perang, makanan daripada jagung,  telur, rumpai laut, hati yang dikeringkan, susu, oat, daging organ , kacang soya, ubi kentang, selada air, dan gandum. 

Vitamin E Shaklee mempunyai antioksidan yang kuat yang mampu melindungi kulit daripada kering dan bertindak sebagai agen pelindung UV pada kulit. Ia mampu melembapkan kulit serta menghilangkan parut atau cela pada kulit.

Sekarang kita tengok testimoni daripada pengguna Vita E Shaklee sendiri.. :)

1. Consume Vita E & GLA untuk tujuan kecantikan kulit.
Baru 2 hari consume..dah nampak kesan...tapak kaki dah kurang pecah-pecah...wow marvelous...

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2. Puan Jumaah Ahmad Marzuki menggunakan Vita E Shaklee untuk disapu pada tempat luka anaknya, kesannya luka jadi cepat kering, parut pun dah kurang..Alhamdulillah.. :)

" Nak share testimoni anak..
Saya beri anak minum mealshake n vita c hari2..Yg best nya luka kat muka anak saya dalam masa 1 minggu dah sembuh sepenuhnya..

Kat gambar yg tarikh 6 sept 2012 tu saya bersihkn luka guna BASIC H..pastu sapu Vita E shaklee kat tempat luka setiap hari sebelum tidur..Memang cepat luka tu kering..semuanya dengan SHAKLEE
"

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


-------------------------------------------------------------------


Vita-E complex Shaklee mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium. 
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.


Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp/WeChat : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...