Muka Berseri Dengan Vitamin Shaklee

12:09 PM

Hai..

Nak share feedback dari customer Eina yang mengamalkan Vita C Plus, Vita E Complex & GLA Complex untuk masalah kulitnya..

Sebelum ni memang kena pakai bedak banyak-banyak sebab nak tutup cela kat muka la kan...antara masalahnya...
- Kulit berminyak
- Banyak jerawat pasir kat dahi..

Selepas beberapa minggu amalkan ketiga-tiga vitamin ni..dah tak perlu pakai bedak just pakai krim jer..itu pun sikit...then, kulit pun dah tak berminyak..jerawat pasir pun dah kurang..Alhamdulillah...
 

Thanks my dear customer :)



"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nak cantik, haruslah bermula dari dalam...yang penting sabar, konsisten bersama pengambilan air yang mencukupi...Eina share sedikit petua untuk kekal muda untuk anda..

--------------------------------------------------------------------

Petua kekal muda dengan pengambilan vitamin

Kandungan vitamin yang terdapat di dalam sayur-sayuran misalnya dapat membantu melindungi dan memperbaiki sel-sel tubuh untuk awet muda. Justeru, pastikan anda memasukkan sekali buah dan sayur sekurang-kurangnya tiga kali sehari.

Contohnya, pilih buah yang kaya dengan serat dan vitamin A, C dan E untuk mendapatkan kulit yang sihat dan awet muda. Manakala Vitamin C yang terdapat di dalam jambu batu, strawberi mahupun brokoli dikatakan dapat membantu untuk antioksida.


Bagi anda yang tak mampu nak makan atau tak berapa suka makan sayur-sayuran dan buah-buahan dengan banyak..bolehlah amalkan suplemen sebagai sumber vitamin anda.. 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)