Tuesday, 8 April 2014

Ostematrix Adalah Promo Sepanjang Bulan April 2014

Assalamualaikum semua...

Dah masuk minggu ke-2 di bulan April...Alhamdulillah masih bernafas dan diberi peluang untuk berkongsi dengan anda semua kebaikan Shaklee :)

Ok, macam biasalah kan...masuk je bulan baru..mesti ada promo baru dari Shaklee kan...kali ni promo Beli 6 Percuma 1, Shaklee tawarkan vitamin untuk kesihatan tulang anda iaitu OSTEMATRIX. 


Suka ke suka? hehehe...apa istimewanya Ostematrix ni...ishhh memang banyakkk...bagi sesiapa yang tak suka minum susu atau sememangnya tak minum susu atau malas nak bancuh susu...haaaa this is the best option untuk anda amalkan...sebab Ostematrix ni adalah sumber KALSIUM anda.

Kalsium adalah penting untuk pengecutan otot, pengaktifan oosit, membentuk tulang dan gigi yang kuat, pembekuan darah, penghantaran impuls saraf, pengawalaturan degupan jantung, dan keseimbangan bendalir dalam sel. Di Amerika Syarikat, antara 50% ke 75% orang dewasa tidak memperoleh kalsium yang mencukupi dalam diet mereka. Orang dewasa memerlukan antara 1,000 hingga 1,300 mg kalsium dalam diet seharian mereka.

Ostematrix memang mencukupi untuk anda amalkan setiap hari...Eina sendiri pun suka Ostematrix ni...tambahan Eina memang tak suka minum susu...so, Ostematrix memang pilihan terbaik untuk sumber kalsium Eina..tambahan lagi tengah pregnant kan...nanti Eina ceritakan pengalaman Eina sendiri apa yang Eina rasa dari pengambilan Ostematrix yang super duper best ni... ;)

Secara ringkas tentang harga untuk promo ni...sebotol Ostematrix ada 120tab harganya semurah RM61 jer...sebiji Ostematrix ni cuma 50sen jer...then sebiji Ostematrix ni sama manfaatnya kita minum segelas susu tau...haaa...best ke best? hehe...mudahkan...untuk pemeliharaan kesihatan 2biji sehari pun sudah memadai...tapi jika nak kesan yang lebih optimum atau sememangnya ada masalah kesihatan tulang..seeloknya amalkan 4biji sehari...

Pada anda yang ada masalah seperti berikut, pengambilan Ostematrix sangat-sangat membantu
1. Gastrik
2. Senggugut/Period Pain (melegakan masalah haid)
3. Menyusukan anak
4. Ibu hamil (sumber kalsium untuk tumbesaran tulang dan gigi)
5. Ibu hamil yang ada masalah sakit belakang/pinggang
6. Sukar membuang air besar (Ostematrix melawaskan)
7. Stress/Migraine (melegakan stress)
8. Mengalami kekejangan otot dan kebas-kebas




Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.


So apa tunggu lagi..masa promo ni la anda semua patut dan jangan lepaskan peluang untuk beli 6 botol terus...dapat lagi percuma sebotol yang berharga RM61...haaa...nak diskaun?? nak harga murah lagi?? Bolehhhhh...meh calling-calling Eina...join ahli terus...confirm harga menjunammm....tak rugi pun...percaya la... ;)

Ok dear, promo ni sehingga hujung bulan April ni yer...

Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp/WeChat : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...