Tuesday, 20 May 2014

Amalkan Konsep 3B (Bakar, Buang, Bina) Untuk Turunkan Berat Badan

Assalamualaikum...

Lebih kurang 2 bulan je lagi kita nak beraya kan..oppsss puasa jangan lupa pula yer. Kebanyakan dari kita, nak raya jer...ramai yang bercita-cita nak kurus dan kulit cantik kan...maklumlah nak bergaya dengan baju baru masa perayaan nanti...

Bagi sesiapa yang belum cuba cadangan vitamin Shaklee untuk bantu turunkan berat badan, bolehlah cuba dari sekarang...insyaAllah sedikit sebanyak dapat membantu anda. Di samping jaga pemakanan dan juga amalkan senaman-senaman ringan, kita tambahkan dengan pengambilan suplemen untuk kesihatan dan juga sebagai medium atau alternatif untuk membantu kurangkan berat badan dengan efektif.

InsyaAllah, berkat sabar dan pengambilan dengan konsisten...semuanya boleh. Ramai dah berjaya..anda nak tunggu apa lagi. Konsepnya mudah, amalkan 3B, iaitu BAKAR, BUANG dan BINA. Jangkamasa?? Ia bergantung pada individu...sebab badan kita lain-lain kan, yang penting ambil suplemen ikut jadual dan konsisten.

Eina kongsikan 2 testimoni untuk tatapan anda. Anda boleh lihat dna nilaikan sendiri ok.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Credit: Maya Fayyadh Fathia

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Maya mengamalkan Alfafa dan Lecithin pada permulaan, kemudian tambah ESP dan Omegaguard untuk kesan lebih efektif. Alhamdulillah, pengambilan selama 2 minggu, Maya berjaya kurangkan beratnya sebanyak 4kg. Selama 5 bulan pengambilan, Maya berjaya menurunkan berat badannya dari 82kg ke 57kg. Wow..bermakna, jumlah berat Maya dapat kurangkan selama 5 bulan ni adalah sebanyak 25kg.

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

-----------------------------------------------------

Credit: Dilla Basid

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Jom baca apa pula pengalaman Dilla dengan mengamalkan ESP, Alfafa & Lecithin.

pic 1 - after deliver my 1st dotter..berat 67kg
pic 2 - sedang membulat sbb ade baby berusia 9bulan dlm perot..71kg time ni..hihi
pic 3 - saat bahagia pabila beratku turunnnn sehingga 58kg..bahagia okk...hihi..

Tak sia-sia consume shaklee..mmg the best! ni mase bulan 3 kalu tak silap..sbb skang pon masih maintain 58kg..last week je turun lg 1kg..target nk capai 53kg paling kurang..insyaAllah..moga dipermudahkan..now tambah omega dan cinch coffee latte..sedap!

tips penting : kena makan ikot jadual yg diberi..kena ade disiplin yg tinggi dan usaha yang berterusan..jgn mudah give up


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"
---------------------------------------------------
Haaa, Dilla sendiri bagi tips penting untuk anda yg nak ikut jejak langkahnya. Apa-apa pun, untuk benar-benar impikan tubuh yang langsing, DISIPLIN sangat penting ok.

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
SMS/Whatsapp : 019 227 5759
Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...