Carotomax, Vitamin Untuk Kesihatan Mata

5:17 PM



Carotomax Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik
CAROTOMAX® merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX® menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

~ Memelihara kesihatan yang baik. *
~ Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu. *
~ Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir. *


Antara manfaat Carotomax
~ Lebih selamat dari Vitamin A

Penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor Vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan

~ Mempertingkatkan penglihatan

Ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam dimata.

~ Meredakan penyakit kulit

Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti proriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne, ulser kulit.

~ Melindungi Epithelial

Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser seluruh usus

~ Melawan Kanser dan Oksidasi

Pengambilan kerap beta karotena mengukugkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

~ Menghalang Infeksi

Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatitis, asthma, flu dan selsema.

~ Menggalakkan Perkembangan Normal dan Sihat

Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Juga penghasilan sperma yang sihat.
Satu Hidangan Shaklee Carotomax bersamaan dengan
Mengapa Carotomax?

Mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membran mukosa.
So, bagi anda yang ada masalah mata/penglihatan atau ingin menjaga kesihatan mata, bolehlah cuba Carotomax yang best dan banyak manfaat ni yer. Untuk anda yang nak kulit cantik, Carotomax juga baik untuk kesihatan kulit anda.


“ Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)