Wednesday, 4 June 2014

Hilangkan Lebam Bawah Mata




Masalah lebam bawah mata sering di alami kaum perempuan kan? Eina pun tak terkecuali...lebam akan nampak lebih jelas kalau Eina kurang tidur atau tidur lambat. Sebelum ni Eina memang amalkan petua-petua yang biasa kita dengar tu...letakkan hirisan timun ataupun uncang teh...hihi...tak tau nak cakap menjadi ke tak...sebabnya Eina tak konsisten gunakan petua tu disebabkan malas. Ada juga yang menggunakan buah tomato atau kentang...ermm..semua terpulang atas kerajinan diri masing-masing la kan...

Jalan mudah...beli jer krim yang boleh hilangkan lebam bawah mata kat mana-mana farmasi atau pusat kecantikan...memang banyak ada jual kan....nak cantik punya pasal kan...berapa harga pun tak kisah..betul tak...

Tapi sekarang ada cara lebih mudah, sama ada nak telan atau boleh juga dijadikan masker, kesannya pula bukan si sekitar mata jer...tapi seluruh tubuh...dengan Kolagen dan ESP dari Shaklee pun boleh bantu hilangkan lebam bawah mata tau...macam mana? Jom baca testimoni yang dikongsikan dari Nurul Aula ni...


Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Credit: Nurul Aula

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Pengambilan Kolagen bersama ESP Shaklee, membantu mengembalikan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih tegang juga mengurangkan kesan lebam dan parut di kulit. Pengambilan yang konsisten juga mampu mencerahkan kulit dan menjadikan warna kulit lebih sekata.

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp/WeChat : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...