Collagen Powder Shaklee Akan Dihentikan

6:18 PM

Lagi PROMOSI HEBAT Disember ini bagi penggemar Kolagen.


Shaklee Collagen Powder akan dihentikan sementara waktu, lebih kurang setahun. Bermula Januari 2015. Setahun? Lama tu. Waaaaa 😂

Kenapa dihentikan?

Kerana Shaklee akan membuat penambahbaikkan dan formulasi baru bagi produk Collagen Powder. Haaa..maknanya akan lebih bagus la kan. Hehe

Kerajaan Malaysia juga telah memperkenalkan garis panduan proses pendaftaran baru bagi sesuatu produk. Dan tempoh pendaftaran & permohonan lesen produk yang baru mengambil masa agak lama lebih kurang 9-12 bulan. Jadi disebabkan itu, penjualan Shaklee Collagen Powder akan dihentikan untuk sementara waktu. Pendaftaran baru perlu dibuat untuk mendapat kelulusan bagi mengesahkan sesuatu produk itu boleh digunakan oleh semua pengguna dengan selamat. 

Sebelum ini, proses pembaharuan pendaftaran produk pernah berlaku pada tahun 2012 iaitu bagi produk Sustained Release Vita-C Plus. Juga mengambil masa lebih kurang setahun untuk proses pendaftaran baru. Memang semua ternanti-nanti dan tertunggu-tunggu produk ini dikeluarkan semula. Ternyata penambahbaikkan yang Shaklee lakukan amat memuaskan hati penggemar Vitamin C. 

Jadi, bagi semua penggemar dan pengguna tegar Shaklee Collagen Powder, pihak Shaklee telah menawarkan promosi untuk anda menyimpan stok Collagen Powder selama ketiadaan produk tersebut. Shaklee telah menawarkan dengan pembelian 3 kotak Collagen Powder anda akan menerima 1 kotak secara percuma. 



Ya, BELI 3 PERCUMA 1. Sangat jimat dan berbaloi untuk anda. Bukan itu sahaja, dengan pembelian 3 kotak Shaklee Collagen Powder ini, anda juga layak mendapat KEAHLIAN secara PERCUMA seumur hidup juga layak menerima REBAT TUNAI (cash rebate) pada pertengahan Januari nanti. Waahhh, ini memang promosi berganda untuk anda.

Apa itu Kolagen?

Kolagen adalah salah satu protein yang terdapat pada tubuh manusia. Bila seseorang itu (gadis atau jejaka) meningkat dewasa, banyak protein yang ada dalam kulit mula hilang. Bila dah hilang, kulit akan mula menjadi kedut dan menjadi kusam. Kolagen sebenarnya adalah sejenis protein yang ada pada kulit. Boleh dikatakan 80% dari kulit-kulit kita mengandungi kolagen. Tapi apa akan jadi kalau kulit kekurangan kolagen tertentu? Ya, anda akan nampak tua. Kolagen adalah struktur organik pembangun tulang, gigi, sendi, otot, dan kulit. Serat kolagen memiliki daya tahan yang kuat terhadap tekanan.

Kenapa Shaklee Collagen Powder?



Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi dan diekstrak dari sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Shaklee Collagen Powder, mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Jadi, jangan lepaskan peluang miliki Shaklee Collagen Powder untuk kecantikan dalaman serta luaran yang terbaik untuk anda ini. Nak cuba Collagen Powder? Hubungi saya yer. 

~~~~~

You Might Also Like

2 comments

  1. wajib ni beli bulan ni buat stok sendiri.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, kalau tak..nangis tak keluar air mata nanti..hihi

      Delete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)