Cantik Kurus April Ini

9:39 PM

Assalamualaikum semua. :)

Sejak kerajaan umumkan gst akan berkuatkuasa bermula April, semua rakyat rasa takut dan kebanyakannya rasa marah kan. Eina juga terkesan dengan gst ni, tapi suka atau tak kita sebagai rakyat TERPAKSA juga hadapi kan. InshaaAllah ada hikmahnya. :)

Opppsss eina bukan nak cerita tentang gst tu ya, eina nak cerita gst lain iaitu Get Shaklee Today. Hehe. Tapi kan Shaklee juga tak terkecuali dari terkena gst tau. Sebagai pengguna juga sebagai pengedar sah Shaklee, sedikit sebanyak eina pun terasa. Sama-sama la kita doa semoga semuanya bermanfaat ya.

Ok, berbalik pada cerita Get Shaklee Today (gst) tadi, bulan April ini, Shaklee dengan baik hatinya menawarkan banyak promosi untuk anda. Terutamanya pada yang sedang mencari suplemen untuk turunkan berat badan. Pada yang sedang mengamalkan produk ini memang senyum lebar la. Hehe

Dipendekkan cerita, antara produk yang sedang promosi bulan ini ialah seperti di dalam gambar di bawah



1. GLA Complex


Haaa, mostly dah tau manfaat GLA Complex kan? Ia baik untuk hormon yang bantu isi kitaran haid, baik untuk diabetes, juga produk yang paling popular dalam cadangan set kesuburan Shaklee. GLA juga baik untuk kulit cantik tau, sebab dalam GLA ada mengandungi Vitamin E yang bantu melembutkan dan mencantikkan kulit anda. Oh ya, GLA juga bantu menurunkan berat badan tau. GLA menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik. Wahh best kan. 😊

2. Lecithin
Lecithin memang sinonim sebagai agen pembakar lemak yang hebat. Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang. Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid didalam tubuh.

3. Cinch Shake Mix (Chocolate & Cafe Latte)


Merupakan campuran Proprietary Protein dengan Leusina. Ia bebas laktosa, rendah Index Glisemik juga merupakan soya bukan GMO (Genetically Modified Organisms). Powered by leucine untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan. 24 gram protin setiap hidangan untuk membantu anda berasa  puas dan kenyang. Protein di dalam Cinch digunakan untuk membina otot, dan ototlah menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori.

4. DTX Complex

Shaklee DTX™ Complex mengandungi campuran proprietari pelbagai ekstrak aktif daripada milk thistle, schizandra, dandelion, cendawan reishi, kunyit dan articok. Digunakan secara tradisional sebagai tonik hati. DTX Complex adalah salah satu agen detox tubuh badan anda. Jadi untuk yang ingin turunkan berat badan, DTX membantu membersih dan mengeluarkan toksin dari tubuh terutamanya bahagian hati. 


5. Vitalea for Children



Merupakan multivitamin untuk kanak-kanak yang sangat hebat. Mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral untuk keperluan kanak-kanak. Multivitamin untuk kanak-kanak yang mempunyai 100% vitamin C,D dan E dengan tambahan 8 jenis vitamin B. Juga mengandungi 100mg kalsium, magnesium, zinc dan lebih. Merupakan pemanis semulajadi dengan xylitol, di mana ia tidak menyebabkan kaviti. Tanpa gluten dan mempunyai rasa anggur yang sedap serta semulajadi. Tiada pemanis dan perasa tiruan atau pengawet tambahan


~~~

Ok semua, hubungi eina untuk lebih lanjut ya. Mana-mana yang nak COD tu, InshaaAllah eina ada semua stock. Atau Shaklee akan poskan terus pada anda. Konsultasi eina bagi free, anytime :)

~~~~~

Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)