Mesti Pilih Vitamin C Shaklee

4:20 PM

Eina memang dah cinta sangat2 kat Vitamin C Shaklee ni. Sehari tak jumpa, rasa lemah tubuh badan. Hehe


Rasanya semua dah sedia maklum manfaat Vitamin C pada kesihatan kan. Apatah lagi untuk kulit cantik. Terlalu banyak produk Vitamin C kat luar yang boleh kita ambil. Tapi kenapa anda perlu cuba dan kekal dengan Vitamin C dari Shaklee ni. Apa kelebihannya?

Ok, jom Eina kupas sikit ya 😊

"Sains pembebasan berterusan secara semulajadi" vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam.

Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.


Selain itu, sudah semestinya anda pilih Vitamin C Shaklee sebab

✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ Tiada bahan kimia
✔️ Tidak bertoksik
✔️ Mesra alam
✔️ 100% natural/semulajadi

Tahukah anda?

Haiwan juga menghasilkan vitamin C mereka sendiri, seperti, arnab mampu menghasilkan 18,000mg (18g) vitamin C sedangkan manusia tidak dapat menghasilkan vitamin C. Tambahan pula vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Oleh yang demikian, adalah perlu untuk kita mengambil vitamin C setiap hari.

Adakah Vitamin C dari Buah sudah cukup untuk kita?

Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. Oleh yang demikian, buah yang tidak ranum mengandungi kandungan vitamin C yang sedikit. Kandungan vitamin C pada buah akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.


Untuk kekalkan kecantikan kulit, ambillah Vitamin C setiap hari kerana ia membantu pembentukan kolagen dengan menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan juga mengelakkan kulit menjadi terlalu kering dan kasar.

Ok, Eina share satu testimoni yang best kesan pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


Hanya dengan VITAMIN C, dapat membantu mambaikpulih struktur kulit, menghilangkan jerawat, parut jerawat, kulit berminyak dan jeragat dengan berkesan.

Best ke best? 😊

Jom lihat testimoni Vit C lain kat SINI.

Hubungi Eina untuk konsultasi ya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)