FREE Vitalea Sempena Ulang Tahun ke-100

5:10 PM

Bulan ni, banyak betul item FREE Shaklee nak bagi. Hihi


Sempena sambutan 100 tahun Vitalea yang juga merupakan multivitamin pertama dan terbaik di dunia, Shaklee akan memberi ganjaran pada anda yang memilih produk Shaklee sebagai suplemen harian anda.

Vitalea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia iaitu pada tahun 1915 oleh Pengasas Shaklee, Dr Forrest C. Shaklee, Sr. 


Pada asalnya dikenali sebagai "VITALIZED MINERALS" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min" dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.


Setiap tablet Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung didalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ok, macam mana nak dapat Vitalea ini secara PERCUMA. Salah satu offer boleh refer sini >>> Complementary Vitalea. Offer terbaru dari Shaklee ialah dengan membeli YES Pack Prenatal atau YES Pack Postnatal, anda layak dapat satu lagi Vitalea dengan percuma. 


Healthy Prenatal (Set Kahamilan/Mengandung)

1. Vitalea - Multivitamin, bantu untuk tambah darah. Sesuai utk masalah HB rendah. Dan mengelakkan Anemia.

2. B-Complex - Mengandungi asid folik yg sesuai utk hamil. Bantu tumbesaran bayi dgn sempurna.

3. Vitamin C - Antibodi utk ibu2, supaya dpt elakkan dari mendpt sakit teruk seperti demam, batuk & selsema semasa hamil.

4. Omegaguard - Mengandungi Omega 3, DHA & EPA yg bagus utk tumbesaran otak dan mata baby

5. ESP - Sumber protein utk ibu2. Protein juga sgt penting utk tumbesaran baby dlm kandungan. Bantu ibu2 menjadi lebih bertenaga juga.

6. Ostematrix - Sumber kalsium utk ibu dan juga baby. Bila hamil, baby dlm kandungan akan ambil sumer kalsium ibu, sbb tu ibu2 selalu cramp kaki. Kalsium ini sgt penting.

Healthy Postnatal (Set Berpantang)

1. Vitalea - Multivitamin, bantu untuk tambah darah. Selepas bersalin, ibu-ibu akan banyak kehilangan darah kan, so Vitalea membantu ibu-ibu untuk tambah darah. Vitalea juga membantu memberi tenaga pada ibu yang sedang berpantang. 

2. Vitamin C - Bantu kuatkan Antibodi ibu berpantang supaya dpt elakkan dari mendapat sakit teruk seperti demam, batuk & selsema semasa berpantang.

3. Omegaguard - Mengandungi Omega 3, DHA & EPA yg bagus utk tumbesaran otak dan mata baby yang dapat disalurkan melalui penyusuan. 

4. ESP - Sumber protein utk ibu berpantang. Bantu ibu-ibu menjadi lebih bertenaga juga. ESP juga membantu penyusuan ibu-ibu dengan menghasilkan susu lebih pekat, berkhasiat dan berkualiti. Baby pun akan cepat kenyang dan tidur nyenyak.

5. Alfafa Complex - Alfafa bantu memulihkan urat selepas bersalin. Mengurangkan ketegangan urat dan mengelakkan sembelit. Meningkatkan kandungan susu juga bertindak sebagai agen detox. Sesuai untuk ibu-ibu yang ingin turunkan berat badan juga

6. Ostematrix - Sumber kalsium utk ibu dan juga baby. Bila hamil, baby dlm kandungan akan ambil sumer kalsium ibu, sbb tu ibu2 selalu cramp kaki. Kalsium ini sgt penting.

Ok, maknanya jika anda beli Set Hamil atau Set Berpantang ini anda akan dapat 2 Vitalea tau. Jika nak dapat harga murah sebanyak 20% dari harga pasaran, Eina nasihatkan anda beli set ini dan Register as Member, anda akan dapat 3 botol Vitalea sekaligus. Wahhhh best betul offer ni la. Masih tak clear, boleh whatsapp Eina ok.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)