Kandungan Lemak Dalam ESP

4:30 PM

Korang Tau Tak


Kandungan lemak dalam ESP sangat minimum iaitu hanya 1gm dan tiada laktosa dimana kadar untuk hadam adalah sangat tinggi.

Jadi ia sesuai diambil bagi anda yang ingin menurunkan berat badan.

Kerana ESP membantu anda mengurangkan selera makan & ia mengenyangkan dalam jangka masa yang agak lama.

Selain itu, ESP juga membantu kekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan pembentukan otot baru agar tidak menggelebeh.

ESP ini adalah sumber protien lengkap yang ada 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar untuk kita dapatkan daripada diet harian kita.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)