Promo ESP di Bulan September Berakhir Esok

5:21 PM

Hai semua, korang tau tak?


Esok hari terakhir bulan September, jadi esok juga merupakan hari terakhir promo ESP ya. Beli sekarang dengan harga jimat.

Beli 6 canister ESP
> Free 1 canister
> Free membership
> Get Cashback

Beli 2 canister ESP Discount 5%

Cepat grab promo superb ni tau. Sangat berbaloi. 

Jatuh Cinta Dengan ESP

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Assalammualikum  
Ini kisah saya mula2 jatuh cinta dengan ESP.
Memula saya cuba set family wellness  tanpa ESP.. saya start ambik ESP march 2014. Saya ambik sebab nk tambah tenaga je sbb selalu lesu n ngantuk2 kat office.. saya ambik waktu pagi seblm pergi keja.. tak pikir pun pasal  kulit masa tu.. pastu saya ada la add on herb-lax, alfalfa utk lawas.. tapi ESP mmng tak penah skip.. baru perasan mmng tak penah skip langsung.. mula la kwn2 office pun tegur.. kulit saya makin glowing.. hihi parut jerawat pun makin pudar.. yang penting pori2 makin mengecil dn skrg dh tutup hbs dah.. tona sekata.. makin anjal, gebu dan mulus.. baru2 ni en.somi tegur.. eh kulit awak makin putih dan licin.. jerawat pun hilang dah.. fuh.. rasa terawang2 bila en.somi puji.. hihi.. TU LA SEBB NYA SAYA CINTA SANGAT ESP SHAKLEE ni

Khasiat ESP untuk Kulit

✔️ Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

✔️ Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

✔️ Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Jadi jangan lepaskan peluang grab ESP cepat. Hubungi Eina ya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)