Siri Wanita Anggun ~ Sihat #2

2:20 PM




Makanan yang berkhasiat boleh mencantikkan wajah. Banyakkan memakan dari sumber protein seperti ikan, vitamin dan mineral.

Bagi membantu mendapatkan kulit yang SIHAT, pengambilan protein adalah salah satu kunci utama. Protein adalah makanan terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Jadi jika semua SIHAT, sudah tentu luaran juga akan SIHAT kan.

Ambil PROTEIN dari sumber non-GMO seperti Energizing Soy Protein (ESP). Protein ESP sangat berkualiti tinggi, mengandungi 9 asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan kita. Ia juga lengkap dengan 5 vitamin B, 14g protien sihat, 500mg Kalsium, 2 mineral & 8gm karbohidrat untuk tenaga.

Suplemen Multivitamin seperti Vitalea Iron Formula yang lengkap dengan zat besi ini membantu untuk mengekalkan kesihatan anda. Kerana setiap tablet Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan ileh RDA. Mineral yang terkandung didalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil. 

Pengambilan Vitamin C yang mencukupi juga membantu menguatkan imun sistem. Vitamin C banyak digunakan untuk meningkatkan daya tahan & daya pulih tubuh. Sebagai antioksidan, Vitamin C memainkan peranan sebagai pelindung semulajadi dari serangan penyakit bagi seluruh keluarga kita. 

Jom sihat dengan vitamin semulajadi dari dalaman untuk kekal anggun dan cantik di luaran 😊

~~~~~

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)