Thursday, 1 October 2015

Item Promo Bulan Oktober

Assalamualaikum. Alhamdulillah dah masuk bulan Oktober. Macam biasa setiap bulan akan ada promo baru untuk pengguna tegar Shaklee. Bulan ini ada 3 item promo yang sangat best.



1. Beli 1 Free 1 Vita E Complex
Haaa, Vitamin E memang terkenal dengan gelaran vitamin cantik. Untunglah beli masa promo ni. Siapa nak bagi RM149 dapat 2 botol Vitamin E. Suami isteri pun boleh amalkan, bukan kulit jer boleh jadi cantik, hubungan anda suami isteri pasti lebih rapat. Hehe

Ok, secara ringkas manfaat Vitamin E untuk anda.

- Baiki masalah kulit kering
- Bantu pudarkan kesan parut
- Untuk tingkatkan kesuburan suami isteri
- Untuk kesihatan jantung
- Bantu tingkatkan reproduktif sperma lelaki
- Bantu tingkatkan keinginan seksual

Baca lanjut Manfaat dan Testimoni Vitamin E 

2. Beli 6 Free 1 @ Beli 2 Diskaun 5% Omegaguard 
~ Asid lemak - omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu, kita perlu mengambilnya dari makanan. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. Omega-3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos. Ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.

Selain itu, antara manfaat lain Omegaguard ialah
- Mengurangkan paras kolesterol
- Membakar lemak, untuk turunkan berat badan
- Kekalkan tekanan darah
- Kurangkan risiko penyakit jantung
- Tingkatkan sistem imun
- Kuatkan paru-paru
- Mengandungi Omega-3, DHA & EPA yg baik utk otak

3.  Beli 6 Free 1 @ Beli 2 Diskaun 5% GLA Complex
GLA (asid gamma linolenik) sering menjadi pilihan wanita untuk membantu mengekalkan kesihatan sepanjang kitaran haid bulanan. GLA ialah asid lemak omega-6 yang digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan prostaglandin - bahan yang berperanan untuk mengawal atur pelbagai proses dalaman tubuh. Selain minyak biji bunga matahari sebagai sumber asid lemak Omega-6, produk ini juga diperkaya dengan vitamin E bagi menyokong dan menguatkan sistem imun serta mengekalkan keutuhan sel.

Ya, GLA Complex banyak membantu masalah berikut
- Pulihkan kitaran haid yang tak menentu
- Mengandungi Vitamin E yg baik untuk kulit
- Membantu masalah kesuburan wanita
- Menghalang pertambahan berat badan
- Baiki masalah rambut kering & rambut gugur
- Kurangkan kegatalan pada kulit

Banyak lagi manfaat setiap produk ini. Whatsapp Eina utk konsultasi ya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Info :-
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529) 
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...