Baru 2 Hari Dah Rasa Lain

12:29 PM

Assalamualaikum semua.

Kali ni Eina nak share feedback customer Eina yang baru 2 hari cuba vitamin Shaklee.

Customer Eina ni, beli full set untuk kesuburan suami dan isteri kerana mereka sedang usaha untuk dapatkan anak. Menurut isterinya, mereka dah berkahwin selama 6 tahun, tapi belum dikurniakan rezeki anak lagi. Dah macam-macam usaha dilakukan termasuklah pemeriksaan dgn doktor. Tapi masih belum berhasil. Apa pun rezeki anak itu ketentuan Allah ya, kita digalakkan berusaha dan jangan putus asa. Jadi kali ni mereka sepakat nak cuba vitamin Shaklee pula.

Antara vitamin yang pasangan ini ambil ialah

Haaa, mesti ada yang cakap. "Ishhh banyaknya". Tak semestinya anda kena beli semua ya. Ikut keperluan dan kemampuan anda juga. 

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Seperti yang anda semua boleh baca dalam conversation di atas, beliau kongsi perasaan happy beliau bila masalah sembelitnya dah selesai. Beliau juga dapat menahan lapar apabila consume ESP. ESP merupakan sumber protein yang sangat berkualiti dan memang best. Baru 2 hari, dah rasa kelainan. Seronok kan. Tak sabar nak dengar feedback seterusnya dari pasangan ini. ☺️

Kesemua vitamin ini bukan khusus untuk kesuburan sahaja ya, malah ia juga sangat baik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Bila dalaman kita sihat, kita akan rasa happy, bertenaga, ceria, inshaaAllah mudah-mudahan ada rezeki yang dihajati.

Semoga usaha pasangan untjk mendapatkan zuriat dengan mengamalkan Shaklee kali ni, Allah kurniakan dan izinkan mereka untuk mendapatkan zuriat. Moga-moga ada berita gembira untuk pasangan ini nanti. InshaaAllah. Sama-sama kita berdoa.

Jika anda berminat nak tahu lebih lanjut. Hubungi Eina ya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

4 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)