Testimoni Nutriferon Shaklee Untuk Masalah Tonsil, Demam Denggi dan Asthma

2:07 PM

Assalamualaikum semua, apa kabar? Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya ya. Oh ya, ada ke yang sedang diuji dengan demam, batuk atau selsema sekarang ni? Eina nak bagi tau, promosi penggalak sistem imun iaitu Nutriferon bakal berakhir tidak lama lagi ya.


Dari mana datangnya Virus, Kuman dan Mikrob?

Kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (hawa dingin, gas buangan, asap, virus diudara, habuk) berjabat tangan, sentuhan dengan objek (perabot, habuk hama pada selimit, pengangkutan awam, peluh, air), makanan, latihan fizikal, persekitaraan kerja dan lain-lain. Pendek kata, dalam apa sahaja keadaan, dimana sahaja kita berada, kita tidak terlepas dari terdedah kepada pelbagai jenis virus dan kuman.

Bagaimana ia menjejaskan kita?
Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa, terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress, terganggu tidur atau dijangkiti flu, batuk, alergi, asthma, ekzema, jerawat dan lain-lain. Sel-sel yang teroksida dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik, kanser dan lain-lain.

Nutriferon mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Ia membantu menguatkan sistem imun dan membantu melawan virus-virus atau kuman yang menyerang tubuh badan manusia dgn selamat dan berkesan.

Kat sini, Eina nak share beberapa testimoni pengguna yang merasai sendiri kesan Nutriferon


1. TESTIMONI NUTRIFERON - NUTRIFERON ASBAB TAK JADI OPERATE BUANG TONSIL

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


2. TESTIMONI NUTRIFERON - NO MORE INHALER FOR ASTHMA & NO MORE CREAM FOR ECZEMA

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


3. TESTIMONI NUTRIFERON - NUTRIFERON UTK UTK DENGGI. PLATLET DARAH NAIK DARI 100 ke 180

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Alhamdulillah semua dengan izinNya juga. Nutriferon sebagai usaha untuk melawan virus-virus penyebab tidak sihat. Nutriferon adalah satu-satunya intereron semulajadi di dunia yang diPaten oleh Shaklee dan Nutriferon TIDAK ADA dijual di kedai-kedai lain. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.

Jadi, dapatkan sekarang. Simpan di rumah sebagai persediaan apabila diperlukan kelak. Jgn risau, takkan rugi. :)


Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, klik link di bawah.

Register Keahlian dan Beli Terus Di Website

Atau

Hubungi Eina di bawah, untuk Eina bantu anda. ;)


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)