Detox Program Untuk Kurus Lebih Sihat

10:23 PM

Assalamualaikum

Alhamdulillah, sedar tak sedar dah hari ke-16 kita berpuasa. Cepat jer masa berlalu kan. Bulan puasa ni, ramai yang ambil kesempatan untuk berdiet, betul tak? So dah hari ke-16 ni, macam mana proses diet anda? Menjadi tak? Ingat!! Diet tu diet juga, tapi harus ambil makanan yang berkhasiat, supaya tubuh badan kekal sihat dan cergas.

Oh ya, adalah lebih baik jika anda lakukan proses detox semasa berpuasa ini. InshaaAllah tubuh tetap mendapat nutrisi dalam masa yang sama dapat turunkan berat badan juga. Tapi, kalau boleh teruskanlah walaupun dah raya nanti ok. Barulah kekal sihat, cergas, kurus dan cantik. Hehe

Eina nak share guideline untuk Detox program samada hendak Personalize Plan ataupun Meal Plan dari Shaklee. Boleh pilih ikut kesesuaian dan kemampuan masing-masing ya. Jika anda betul nak kurus, cuba ikut detox program yang Shaklee sediakan ini, InshaaAllah objective untuk kurus dengan sihat tercapai. :)

Ok, kita tgk dulu Personalize Plan atau Meal Plan yang dicadangkan







Apa kata anda juga ikut Detox Program yang dicadangkan bagi melengkapkan lagi proses penurunan berat badan anda ok. Disediakan juga cadangan Meal Plan untuk 7 hari. Boleh buat sampai raya nanti tau.











Nak dapatkan kesemua vitamin yang dicadangkan, terus hubungi Eina ok.


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)