Bahaya Toksin Pada Tubuh

7:24 PM

Setiap hari kita terdedah dengan pelbagai radikal bebas yang menyebabkan toksin dalam tubuh badan kita. So, kita perlu detox tubuh badan kita bagi membantu melancarkan perjalanan sistem dalam tubuh badan untuk lebih sihat.

Cara detox dengan lebih mudah ialah ambil tablet Alfafa Complex setiap hari. Kenapa Alfafa? 



✔️Alfafa Complex merupakan agen DETOX yang bagus membantu mengeluarkan toksin yang berlebihan dalam badan. 

Toksin adalah punca masalah-masalah kesihatan tubuh badan kita, contohnya jerawat, berat berlebihan, sembelit, resdung dan lain-lain.

Alfafa adalah raja segala tumbuhan dan merupakan pusat pegumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap nutrien dan mineral daripada tanah, manakala daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis.



The Shaklee Difference

Bezanya Alfafa Shaklee dengan yang lain ialah Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature Formula yang pada asalnya dibangunkankan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Kami hanya menggunakan alfalfa berkualiti tinggi yang ditanam di California bagi produk ini bagi memastikan sumber bahan mentah yang kaya dengan pelbagai nutrien termasuk kalsium, fosforus, zat besi dan  magnesium di samping klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.
  • Alfalfa daripada sumber semula jadi
  • Setiap sajian membekalkan 300mg kalsium, iaitu bersamaan dengan satu gelas susu

Best tak? Best kan. Whatsapp Eina cepat. Promo Buy 1 Free 1 sampai hujung bulan ni jer tau.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)