Nutriferon Kuatkan Imun Sistem Kita

10:30 AM

Nutriferon Shaklee sampai Paris 😍. Jauh dia berjalan. Eina pun tak sampai lagi Eiffel Tower tu tau 😆
.
nutriferon shaklee

Outstation atau holiday kemana-mana, dalam atau luar negara, harus bawa Nutriferon ni tau. 
.
Kenapa? Sebab Nutriferon merupakan immune booster. Nutriferon ni bantu menguatkan imun sistem kita supaya sel pertahanan badan akan lebih kuat. So, Nutriferon sebagai usaha untuk melawan virus-virus seperti batuk, demam, selsema agar tidak teruk atau berpanjangan.
.
Husband memang selalu outstation ke luar negara. Nutriferon ni, salah satu vitamin wajib bawa selain vitamin-vitamin lain seperti Vit C, B-Complex, Ostematrix.

vitamin shaklee
.
Kadang-kadang perubahan masa dan juga cuaca jadi penyebab terganggunya imun sistem kita kan. Pengambilan makanan di tempat orang juga pastinya tak menentu. Jadi kat sini la fungsi setiap vitamin. Ia bertujuan memenuhi dan melengkapkan nutrisi dalam tubuh badan agar kekal sihat bertenaga.
.
nutriferon shaklee

NutriFeron® adalah sebatian proprietari eksklusif ekstrak empat tumbuhan yang diperolehi daripada biji labu, bunga Safflower, biji plantago dan bunga Japanese Honeysuckle.
.
NutriFeron® dicipta oleh ahli sains yang menemui interferon, pakar imunologi terkemuka dunia Dr Yasuhiko Kojima, yang menjalankan penyelidikan selama 40 tahun untuk mencari sebatian semula jadi.
.
Formula eksklusif berpaten ini dicipta untuk meningkatkan tahap interferon secara semula jadi, memberikan sokongan pertahanan dari peringkat sel.
.
Tahukah Anda? 
Ahli sains dan pakar perubatan telah mengenal pasti interferon sebagai komponen utama yang memastikan fungsi sistem imun yang kuat.
.
So, pastikan simpan sekotak Nutriferon di dalan rumah anda ya. Boleh ambil bila perlu. Dan amat mudah di makan juga mudah di bawa kemana sahaja
.
*** Pic credit to my husband all the way from Paris, France 😍
.
* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


~~~~~


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)