Kulit Gebu dan Lembut dengan CoQ10

12:30 PM

Hai semua, hari ni Eina nak share lagi tips untuk kulit cantik 😊

Kecantikan itu tidak kekal. Oleh kerana itu, kita jangan pernah jemu atau berhenti menjaga kulit siang dan malam, InshaaAllah tanda-tanda penuaan dapat dikurangkan dan dielakkan. 

Tahukah anda Coenzyme Q10 (CoQ1
0) merupakan salah satu nutrient yang boleh membantu mencantikkan kulit anda.


Jumlah antioksida ini adalah tinggi di dalam epidermis dan ia berfungsi untuk melindungi kulit anda daripada pelbagai faktor penuaan seperti sinaran UV, bahan pencemar, toksin dan banyak lagi. Badan kita pun menghasilkan CoQ10 tau, walaupun badan kita menghasilkan CoQ10 secara semulajadi, penghasilannya berkurangan sekitar umur 20an dan pengambilan suplemen CoQ10 adalah sangat digalakkan.
 

Manfaat Menakjubkan CoQ10 kepada Kulit

1. Perlindungan Optimum Untuk Kulit Berseri

CoQ10 merupakan perlindungan optimum untuk kulit berseri. CoQ10 antioksida yang kuat, melindungi anda daripada mengalami penuaan pramatang yang disebabkan oleh pendedahan matahari yang berlebihan dan tindak balas keradangan. 

Ia juga meningkatkan perlindungan aktioksida kulit dengan meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh sinaran UV dan bahan pencemar yang boleh merosakkan kolagen dan elastin anda yang membawa kepada penuaan pramatang.

2. Kulit Kelihatan Lebih Muda
Kehilangan kolagen dan elastin menjadikan kulit anda tidak tegang dan berkedut. Alami pengurangan garis halus dan kedut serta dapatkan kulit lebih licin dan lebih anjal dengan CoQ10 kerana ia membantu mengurangkan penguraian kolagen di dalam kulit

3. Meremajakan dan Meningkatkan Tenaga
Meremajakan kulit yang sedang mengalami penuaan dengan meningkatkan tahap CoQ10 tubuh. Ia memelihara kulit anda dengan menggalakkan pembaikpulihan sel, meningkatkan pengeluaran sel yang sihat, mengeluarkan toksin dan menghidupkan semula sel-sel baru dengan lebih efektif.

Jadikan CoQ10 sebagai rahsia kecantikan terbaik anda supaya anda dapat terus menyerlah dan tampil berseri.

Shaklee menghasilkan CoQ-Trol Plus yang mengandungi CoEnzyme CoQ10 yang tubuh dan kulit kita perlukan. 

Baca detail tentang CoQ-Trol Plus

Berminat dengan CoQ-Trol Plus, boleh hubungi Eina untuk sebarang pertanyaan


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)