ESP Melengkapkan Masa Anda Setiap Hari

3:33:00 pm

Hai semua, Salam Jumaat yang penuh barokah ;)

Petang ni dah ambil ESP ke belum? Eina tengah maraton buat puasa ganti nih. Berbuka nanti baru Eina shake ESP 😍

Setiap masa adalah MASA untuk ESP!😀

Tak kira pagi ke, tengahari ke, petang atau pun malam, lengkapkan makanan anda dengan ESP ni tau. Ia mudah dan senang disediakan. Kelebihannya

💖Membekalkan 9 asid amino perlu
💖Membekalkan 15g protein soya setiap sajian
💖Mengandungi 5 jenis vitamin B
💖Kaya dengan kalsium untuk tulang dan gigi yang kuat
💖Tanpa kolesterol
💖Protein soya dengan indeks glisemik yang rendah untuk tenaga yang berkekalan.


Waktu Pagi - Rasa lemah dan tidak bertenaga? Tingkatkan tenaga anda dengan ESP!. Ibu menyusu, ibu hamil, ingin turunkan berat badan wajib ambil sebagai minum pagi okeh. Boleh mulakan hari anda dengan minuman yang sihat. Bancuh ESP dengan buah-buahan kegemaran seperti pisang dan buah beri untuk dijadikan smoothie yang lazat dan penuh berkrim. InshaAllah, tahan kenyang lebih lama juga.

Waktu Tengahari - Sesuai untuk anda yang sedang struggle nak turunkan berat badan. Anda boleh gantikan meminum ESP kerana ia hanya memberikan anda 105 kalori dalam setiap sajian berbanding anda mengambil segelas air berkarbonat yang memberikan 170 kalori dan ais kisar kopi mengandungi 320 kalori. Dengan meminum ESP anda boleh membuat pilihan yang lebih sihat.

Waktu Petang - Untuk ibu menyusu, ibu hamil dan juga untuk anda yang ingin menurunkan berat badan, katakan tidak kepada snek yang berminyak atau manis, pilihlah minuman protein yang enak sebagai ganti, iaitu ESP!

Ok untuk anda yang aktif bersenam, tingkatkan tenaga anda sebelum dan selepas bersenam dengan meminum ESP. Untuk hasil yang lebih baik, ambil ESP 30 minit sebelum latihan atau 2 jam sebelum latihan berakhir untuk mempercepatkan proses pemulihan otot.

Waktu Malam - Elakkan pengambilan snek pada waktu tengah malam dengan mengambil ESP pada waktu makan malam anda untuk memberikan anda rasa kenyang yang lebih lama. Haaa untuk yang nak turunkan berat badan tu, elakkan ambil makanan berat pada waktu malam okeh.

Best kan, boleh ambil ESP anytime, anywhere jer. Badan pun kekal sihat dan cergas.

Apa lagi? Jom ESP 😉

~~~~~
Agen Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/0192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya
Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

2 comments

  1. Setuju sangat "pantang" waktu malam.. merbahaya jugak badan jika makan lewat malam nih... Especially snacks kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan, elakkan snacks waktu malam, ia takkan beri kita kenyang lebih lama, malah boleh naikkan berat badan jugak, kalau amalkan selalu, hehhe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

Like us on Facebook

My Google+

Pageviews