Personal Coaching Bersama Mentor Master Nadiah Suhaidi

12:30:00 pm


Sabtu lepas berpeluang laga pipi dengan ex-housemate masa zaman bujang dulu, hehe

Dulu duduk serumah, jarang bersembang sebab tak berapa rapat sangat, lepas tu jarang jumpa & satu lagi sebab duduk bilik lain-lain. 😁

Tapi sekarang jadi rapat asbab berbisnes Shaklee. Dia dah jadi mentor kita pula. MasyaAllah hebat orangnya 😍


Kagum dengan kejayaan adik sorang ni, murah betul rezeki dia. Satu hari nanti nak berjaya macam dia juga. Aminnnn 🤲

Tq Nadiah Suhaidi atas segala ilmu yang dikongsi. Doakan akak ya ☺️🤗


Nak cari vitamin Shaklee, wasap jer Eina ya.

~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/0192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya
Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

Like us on Facebook

Pageviews