Menang Giveaway dari sovitamin.com

2:00:00 pm



Dah lama tak join Giveaway kat blog. Bulan lepas join Birthday Giveaway dari blog sovitamin.com. Alhamdulillah, rezeki jadi salah seorang pemenang. 😋



Hadiah pun dah sampai hari ini. Yeay dapat fridge magnet London ;)


 
Tq owner sovitamin.com kak Tengku Sofia S Aziz

Lepas ni, nak rajin join Giveaway lagi la, mana tahu rezeki menang lagi kan, hehe. Boleh tambah kenalan juga ;)

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

Like us on Facebook

Followers

Pageviews