Prove It, Live It, Share It Challenge Shaklee

3:00 PM



Program Prove It, Live It, Share It Challenge Shaklee ini merupakan program yang memberi peluang untuk anda melakukan DETOKS YANG SIHAT dan disambung dengan NUTRISI LENGKAP sama ada untuk menurunkan berat badan atau mendapat lebih tenaga dan kecergasan atau jika anda mahu mengawal keadaan kesihatan.


Apabila tubuh badan melakukan detoks dan seterusnya di isi dengan nutrisi yang lengkap, organ akan dapat berfungsi dengan optimum. Dan apabila badan anda bekerja dengan lancar dan mendapat khasiat yang lengkap, anda akan menikmati KESIHATAN YANG BAIK! 

Detoks, atau pembersihan badan, adalah dengan membuang toksin berlebihan dalam badan

Ini yang akan anda rasai jika anda mengikuti program Prove It, Live It, Share It
  • Reset Sistem Badan: Rasa sihat dan bertenaga dalam masa 7 hari! Menggalakkan aktiviti usus yang sihat, menyokong fungsi hati yang sihat, mengurangkan kembung, membakar lemak, dan memberikan pembersihan semulajadi badan anda.
  • Penyerapan nutrisi lebih baik: Dengan mengurangkan toksin dalam tubuh, ia akan menyerap nutrisi / khasiat makanan dan supplement dengan lebih baik. Maka anda akan berasa lebih sihat, lebih bertenaga, dan lebih hebat!
  • Kesihatan yang baik: Apabila badan anda bekerja dengan bagus dilengkapi dengan nutrisi lengkap, anda akan mendapat kesihatan yang lebih baik!


Selain itu, melalui program ini juga, Shaklee memberi peluang kepada anda untuk memulakan perniagaan sendiri dengan program bonus yang memberi anda ganjaran untuk kehidupan yang lebih baik dan membolehkan anda melakukan perkara yang sama pada orang lain.


 
Ok, ini langkah yang perlu anda lakukan.


Langkah Pertama - PROVE IT (Buktikan)


Sertai program DETOKS untuk set semula sistem tubuh badan supaya berasa lebih sihat dan bertenaga dalam masa 7 hari!

Detoks adalah pembersihan badan dengan membuang toksin berlebihan dalam badan. Ia bantu set kembali sistem badan anda jadi anda akan kembali berasa segar.  



Langkah Kedua - LIVE IT (Amalkan)  



BERIKAN KHASIAT dengan produk Asas Harian untuk membina kesihatan yang baik untuk terus rasa hebat sepanjang hari!

Dengan mengurangkan toksin dalam badan, badan anda sekarang akan menyerap nutrien, memberi nutrisi/khasiat dan suplemen dengan lebih baik, dan anda akan berasa lebih sihat , lebih bertenaga, lebih focus, lebih hebat!

 
Langkah Ketiga - SHARE IT (Kongsikan) 


Rasa yang MENAKJUBKAN dan dapat membantu orang lain melakukan perkara yang sama. JANA PENDAPATAN melalui bonus program yang ditawarkan!

Anda berpeluang mendapat Cash Reward secara mingguan. Dimana, anda akan dapat sebanyak RM25 bagi setiap keahlian baru yang register bawah anda. Jika anda berjaya mendaftar 3 orang melalui promo ini, Shaklee akan gandakan reward anda dari RM75 kepada RM150. Reward ini dipanggil 'matching bonus' dan 'matching bonus' ini akan dibayar secara mingguan. Kalau anda berjaya daftar lebih, maka lebih lagilah yang anda akan dapat. Wow sangat kan.

Kenapa Perlu Sertai Program ini?

1. Mudah
Sistem yang terbukti mudah untuk dikongsi.

2. Fleksibel
Anda tentukan matlamat pendapatan anda dan peruntukan masa yang anda diperlukan.

3. Sosial
Anda boleh berkomunikasi dan bersosial bersama komuniti – ianya tentang manusia.

4. Mudah Alih

Perniagaan anda boleh dilakukan pada bila-bila masa dan dimana sahaja serta menggunakan alatan digital untuk perkongsian dan latihan.


Jadi, MULALAH HARI INI


Nak tanya apa-apa, boleh wasap Eina ok.


~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina
 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)