Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya - Kenapa Perlu Pilih Saya Sebagai Konsultan Shaklee Anda

3:03 PM



Saya Eina Md Ali, Pengedar Shaklee anda di USJ, Subang Jaya. Lokasi saya di belakang Petronas KFC USJ 20, berdekatan dengan Main Place dan USJ 19 City Mall. Boleh search Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya di Google Maps dan juga Waze.



Sebab Kenapa Anda Perlu Pilih Saya Sebagai Konsultan Shaklee Anda


1. Agen Shaklee Bertauliah

Saya telah menghadiri New Distributor Traning (NDT) dan Wellness Workshop (basic Product Workshop) iaitu Bengkel Nutrisi untuk Produk Shaklee bersama Nutritionist Shaklee yang bertauliah. InshaAllah saya akan bantu anda mencapai kesihatan yang anda inginkan melalui ikhtiar dengan Produk Shaklee.








2. Konsultansi Pantas dan Mesra

Untuk konsultasi, saya boleh dihubungi melalui Whatsapp atau SMS di 019-2275759. InshaaAllah saya akan menjawab segala pertanyaan anda dengan pantas dan mesra.



3. Agen Shaklee yang Komited Sejak 2013

Saya mula berbisnes Shaklee sejak Mac 2013 secara sambilan. Alhamdulillah di akhir tahun 2013, saya berjaya mencapai pendapatan 4 angka bersama Shaklee. Bermula Julai 2014, secara rasminya saya menjadi WAHM (Work At Home Mom) sambil berbisnes Shaklee dengan lebih komited. Alhamdulillah & InshaaAllah saya komited membantu anda berikhtiar meningkatkan tahap kesihatan anda.





4. Pengguna Shaklee Sejak 2013

Saya merupakan pengguna Shaklee sejak 2013 hingga kini. Secara jujurnya, sejak itu saya tidak cuba produk supplement jenama lain. Dengan ikhtiar ini, Alhamdulillah saya dan keluarga saya mendapat manfaat dari penggunaan Produk Shaklee sehingga kini.

Saya percaya supplement sangat penting untuk kesihatan tubuh badan, apatah lagi menjalani kehidupan sebagai seorang isteri, ibu dan businesswoman. Saya mengamalkan produk Shaklee sebelum hamil anak kedua, semasa hamil, berpantang dan dengan bantuan vitamin Shaklee juga saya dapat menyusukan anak kedua saya.

Tahap gula dalam darah Abah saya sendiri dapat dikawal dan berada di tahap normal serta bertambah sihat. Mak saya selalu mengalami masalah migraine yang agak teruk, Alhamdulillah sekarang masalah migraine dah tak ada lagi. Sakit sendi mak mertua saya juga semakin pulih. Alhamdulillah supplement Shaklee sangat membantu.


5. Produk Shaklee Ready-stock 

Saya sentiasa ada ready-stock semua produk Shaklee, jadi inshaaAllah tiada masalah untuk COD pada bila-bila masa.



6. Servis Penghantaran ke rumah anda

Jika anda perlukan produk Shaklee, inshaaAllah saya/suami boleh hantarkan ke tempat anda di kawasan USJ, Subang Jaya secara PERCUMA!  InshaaAllah kami dapat hantarkan pada bila-bila masa (weekdays/weekend, siang/malam) atas persetujuan bersama :)




7. Penghantaran Melalui Poslaju / GDex ke Seluruh Malaysia!

Kami juga membuat pengeposan ke seluruh Malaysia dengan kos:

Minimum
RM 8 - RM 10 (Semenanjung/ Sabah & Sarawak)

FREE postage
Pembelian melebihi RM 300 
(Semenanjung/ Sabah & Sarawak)



Jadi, khas untuk warga USJ Subang Jaya yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD atau berminat untuk sertai ahli keluarga Shaklee di bawah pimpinan saya, boleh hubungi saya ya.

Untuk anda yang berada luar kawasan USJ Subang Jaya juga, konsultasi dan juga layanan terbaik akan diberikan kepada anda.

~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)