Friday, 20 October 2017

Oktober Promo - Buy 4 ESP Get 5% Off

Yeay, ESP promo lagi. Shaklee bagi extra special promo sepanjang Oktober ini iaitu diskaun 5% dengan pembelian 4 canister ESP. Murah tu korang, jangan terlepas peluang. 



Ok, memang best cerita tentang ESP ni. Maklumlah hot produk di Shaklee kan. Eina nak share lagi dan lagi apa itu ESP hehe ☺️

Apa itu ESP?

ESP adalah minuman soya yang membekalkan protein. Protein adalah makanan yang penting untuk tubuh kita.Tubuh badan kita terdiri daripada protien seperti tulang, kulit, rambut, otot, plasma, organ, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. Manakala sel-sel dalam tubuh badan kita bergantung kepada protien untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru dan menggantikan tisu-tisu badan yang lama dan tua atau yang telah rosak.

Menarik tentang ESP adalah;



IMG_7659.jpeg
- ESP ni adalah sumber protein lengkap yang ada 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar untuk kita dapatkan daripada diet harian kita.

- ESP mengandungi kacang soya non-GMO yang semulajadi dan ia bebas dari kolestrol ia juga rendah lemak.

- ESP terbukti mampu membekalkan tenaga yang boleh bertahan berjam-jam lamanya.

- ESP bantu untuk kekalkan paras gula dalam darah.

- ESP bantu untuk kekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dna pembentukan otot baru,

- ESP tiada perasa tiruan, pengawet dan pewarna.

- ESP mengandungi lemak yang sangat sedikit iaitu 1gm dan tiada laktosa dimana kadar untuk hadam adalah sangat tinggi.

Sebabkan itu, badan kita sangat memerlukan PROTEIN. Sebabnya MAKANAN UTAMA bagi SEL ialah PROTEIN. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.

Ok, cukup setakat ini dulu. Nanti sambung lagi cerita ESP ya. Nak baca info kebaikan ESP atau Testimoni ESP boleh baca sini juga ✌️ ESP Shaklee

Ok jangan lupa tau, grab promo Oktober ni, Buy 4 ESP Get 5% Off. Boleh simpan stok sampai tahun depan ni. Jimat sangat 😊

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat

Thursday, 21 September 2017

Nutriferon Kuatkan Imun Sistem Kita

Nutriferon Shaklee sampai Paris 😍. Jauh dia berjalan. Eina pun tak sampai lagi Eiffel Tower tu tau 😆
.

Outstation atau holiday kemana-mana, dalam atau luar negara, harus bawa Nutriferon ni tau. 
.
Kenapa? Sebab Nutriferon merupakan immune booster. Nutriferon ni bantu menguatkan imun sistem kita supaya sel pertahanan badan akan lebih kuat. So, Nutriferon sebagai usaha untuk melawan virus-virus seperti batuk, demam, selsema agar tidak teruk atau berpanjangan.
.
Husband memang selalu outstation ke luar negara. Nutriferon ni, salah satu vitamin wajib bawa selain vitamin-vitamin lain seperti Vit C, B-Complex, Ostematrix.

.
Kadang-kadang perubahan masa dan juga cuaca jadi penyebab terganggunya imun sistem kita kan. Pengambilan makanan di tempat orang juga pastinya tak menentu. Jadi kat sini la fungsi setiap vitamin. Ia bertujuan memenuhi dan melengkapkan nutrisi dalam tubuh badan agar kekal sihat bertenaga.
.

NutriFeron® adalah sebatian proprietari eksklusif ekstrak empat tumbuhan yang diperolehi daripada biji labu, bunga Safflower, biji plantago dan bunga Japanese Honeysuckle.
.
NutriFeron® dicipta oleh ahli sains yang menemui interferon, pakar imunologi terkemuka dunia Dr Yasuhiko Kojima, yang menjalankan penyelidikan selama 40 tahun untuk mencari sebatian semula jadi.
.
Formula eksklusif berpaten ini dicipta untuk meningkatkan tahap interferon secara semula jadi, memberikan sokongan pertahanan dari peringkat sel.
.
Tahukah Anda? 
Ahli sains dan pakar perubatan telah mengenal pasti interferon sebagai komponen utama yang memastikan fungsi sistem imun yang kuat.
.
So, pastikan simpan sekotak Nutriferon di dalan rumah anda ya. Boleh ambil bila perlu. Dan amat mudah di makan juga mudah di bawa kemana sahaja
.
*** Pic credit to my husband all the way from Paris, France 😍
.
* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit



Wednesday, 20 September 2017

The Radiant 4 Set ialah Promo Sepanjang September

Kulit akan lebih berseri dari dalam dengan nutrien ini!
.
❣️BUILD
👉Protein untuk Membina Kulit yang Sihat
.
❣️FIRM
👉Tingkatkan Keanjalan dengan Kolagen
.
❣️PROTECT
👉Perlindungan Antioksida dengan Vitamin C
.
❣️MOISTURIZER
👉Kekalkan Kelembapan Kulit dengan GLA (Asid Gamma Linolenic)
.
Lengkap tak penjagaan kulit anda seperti di atas? Shaklee ada menyediakan set lengkap untuk kulit anda sihat dari dalam cantik di luar.



Yes, this is THE RADIANT 4 SET, promo sepanjang September ini ok.
.
Shaklee perkenalkan RADIANT SET ini untuk anda miliki kulit cantik dari dalaman serta sihat berpanjangan. Yessss 👍
.
❤️Energizing Soy Protein--> membantu membekalkan protein yang secukupnya untuk kulit yang sihat. Selain membantu memudarkan  parut serta mencerahkan kulit
.
❤️Vitamin C--> membantu atasi masalah jerawat dengan menghasilkan kolagen yang cukup untuk kulit.
.
♥️Collagen Powder --> menjadikan kulit anda lebih tegang, elastik, dan gebu, mengurangkan liang pori, kedutan dan garis halus, merangsang kulit yang lebih cerah dan licin, kuku yang kuat serta rambut yang lebat dan bersinar
.
♥️GLA Complex --> mengurangkan parut, menghilangkan masalah kulit merekah dan kulit yang kering juga menjadi lembab dan lembut
.
Istimewa untuk semua anda Shaklee lovers, dengan pembelian The Radiant Set 4 ini, anda dapat e-discount Voucher sebanyak RM60 tau (mengikut terma & syarat)

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Whatsapp : www.wasap.my/0192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya
Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
IG: kulit_cantik_halus_gebu
IG: vitamin.shakleebyeina 
 


Tuesday, 19 September 2017

Kulit Kelihatan Muda Dari Dalam Ke Luar

Kolagen bertindak seperti ‘pelekat’ untuk mengikat tubuh anda dan ditemui dengan banyaknya di bahagian kulit. Penghasilan kolagen secara semula jadi berkurangan apabila usia semakin meningkat, dan menyebabkan kulit kendur serta pembentukan kedutan dan garis-garis halus. Tingkatkan pengambilan kolagen anda sekarang dengan Shaklee Collagen Powder supaya kulit kelihatan lebih sihat!


Keistimewaan Shaklee
• Menyediakan 4000mg Kolagen Sisik Ikan Merah, kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.
• Memberi lebih daripada kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk Ekstrak biji Camelia Japonica, Ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C, B2 dan B6.
• Berat molekul rendah untuk penyerapan yang tinggi.
• Pek individu untuk pengambilan segera pada bila-bila masa, di mana sahaja.


Tingkatkan Keanjalan dengan Kolagen
• Untuk kulit yang lebih tegang, anjal dan lembut
• Meningkatkan kelembapan kulit.
• Mengurangkan kedutan dan garis halus.
• Mengurangkan pori-pori yang kelihatan.
• Menggalakkan kulit yang lebih cerah dan licin.

COLLAGEN POWDER SHAKLEE MEMBERI KESAN 👇👇👇
.
🌺 Anti Penuaan - Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan
🌺 Menghilangkan kedutan dan garis-garis halus
🌺 Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka
🌺 Mencerahkan kulit
🌺 Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata
🌺 Menegang dan menganjalkan payudara
🌺 Mengembalikan keanjalan
🌺 Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut
🌺 Meningkatkan Pergerakan tulang dan otot
🌺 Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang
🌺 Menyubur
🌺 Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang, tebal dan bersinar
🌺 Seimbangkan hormon
🌺 Memberi tenaga
.
✅ Pastikan anda memilih dan mengambil Collagen yang asli, selamat dan dari sumber yang HALAL.
. 

Collagen Shaklee amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Whatsapp : www.wasap.my/0192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya
Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
IG: kulit_cantik_halus_gebu
IG: vitamin.shakleebyeina 
 

Monday, 18 September 2017

Protein Untuk Kulit Yang Sihat

Protein membina tubuh anda, seperti batu-bata yang membina rumah anda. Ia adalah penting untuk pertumbuhan, penyelenggaraan dan pembaikan tisu dalam badan anda, termasuk kulit anda.

Merupakan minuman yang lazat dan kaya dengan protein berasaskan tumbuhan, Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder menggalakkan pembaharuan sel untuk membina asas kepada kulit yang sihat.


Protein untuk MEMBINA kulit yang sihat.
• Menggalakkan penghasilan, pertumbuhan, dan perkembangan sel-sel kulit yang sihat.
• Isoflavon, sebatian semula jadi yang terdapat dalam soya, dikaitkan dengan penampilan kulit yang lebih baik dengan mengikat reseptor estrogen di kulit.
• Membantu meningkatkan keanjalan kulit dan meningkatkan penghasilan kolagen

Tahukah Anda?
Dr. Forrest C. Shaklee mencipta formula protein soya isolat pertama pada tahun 1961.


Keistimewaan Shaklee
• Shaklee menggunakan protein soya yang tidak-diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).
• Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol*.
• Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
• Membekalkan 9 asid amino.
• Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat

Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap
kolesterol darah adalah 25g sehari.


Indeks Glisemik (GI) menunjukkan kesan makanan ke atas gula darah. Karbohidrat yang terurai dengan cepat menyebabkan paras gula darah anda naik mendadak dan kemudiannya menurun dengan pantas, menjadikan anda letih, mudah rasa terganggu dan lapar. Makanan Protein Soya Segera juga mempunyai tindak balas “turun-naik” manakala untuk Makanan protein soya segera dengan indeks glisemik rendah, paras gula darah kekal stabil,membantu mengekalkan tenaga, mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan bermanfaat untuk mengurangkan berat dan mengekalkan kesihatan jangka panjang.

Saranan penggunaan:
Campurkan 28g atau 3 sudu besar serbuk ESP dengan segelas susu, jus, air atau minuman kegemaran anda.
Pilihan: Tambahkan buah dan kisar. 

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Whatsapp : www.wasap.my/0192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya
Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
IG: kulit_cantik_halus_gebu
IG: vitamin.shakleebyeina 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...