Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee?

2:49 PM

Kenapa saya pilih bisnes Shaklee?


Bisnes Shaklee


Agak panjang tau 😉


Sejujurnya Eina tak pernah join mana-mana bisnes online aka MLM sebelum ni. Alhamdulillah, banyak sebab buatkan Eina setia dengan Shaklee hampir 4 tahun ni.

Sebab utama dan menguatkan lagi Eina nak berbisnes ialah keberkesanan produk Shaklee itu sendiri.

Antara produk terawal yang Eina cuba ialah ESP, Herblax, Lecithin. Kononnya masa tu nk kurus, hehe. Eina juga belikan ESP untuk abah cuba bagi mengawal kencing manisnya. Dalam masa yang sama Eina daftar juga sebagai ahli sebab nak dapatkan harga ahli. Hehe

Alhamdulillah, banyak sangat kesan positif selepas Eina sekeluarga amalkan Shaklee. Eina rasa badan semakin ringan, sebab sebelum tu Eina ada masalah penghadaman dan susah lawas, Alhamdulillah Herblax dan Lecithin sangat membantu, ESP jadikan kulit Eina bertambah cerah dan Eina rasa lebih bertenaga. Bacaan kencing manis abah juga agak terkawal dari sebelumnya setelah amalkan ESP, abah pun rasa lebih bertenaga.

Bila kita sendiri dah rasa kesan positif Shaklee ni, baru rasa yakin nak share dan bantu orang lain sihat dengan Shaklee juga kan. Oh ya, jangan risau Shaklee disahkan Halal dan mendapat kelulusan dari KKM ok.

Selain tu, bisnes Shaklee ini sangat mudah dan tak pernah ada paksaan. Kita sebagai agen berdaftar tidak pernah dipaksa utk join mana-mana talk ke seminar ke atau apa-apa perjumpaan la. Semuanya terpulang pada kita. Kalau nak ilmu, pergilah. Kalau nak berjaya, pergilah. :) Tak perlu susah-susah cari downline, atau jumpa orang untuk promot Shaklee ni. Tak perlu ada kedai pun. Apa yang perlu, kita just share jer kebaikan Shaklee ni. Niat untuk tolong orang lain sihat dengan Shaklee juga. Tu jer, mudah kan.

Lagi satu, tak perlu melabur beribu-ribu untuk beli stok banyak-banyak simpan di rumah. Jadi, tiada risiko barang tak laku atau stok tak habis kan. Ada order ada payment, barulah kita sebagai agen order ke Shaklee. Melainkan anda berbisnes secara offline, memang memerlukan stok untuk COD pada customer. Tapi tak perlulah simpan semua jenis produk kan. Terpulang pada permintaan. Kalau kita seorang yang sibuk bekerja sekalipun, Shaklee juga boleh direct poskan pada customer kita. Semuanya transaksi secara online sahaja. Haaa mudah ke mudah. :)

Dari segi masa, ianya sangat fleksibel. Kita sendiri yang susun masa kita berbisnes. Imbuhan bagi yang serius berbisnes juga sangat menarik, ramai dah merasa. Nak tau, terus hubungi Eina ok

Selain dari tu, KENAPA SHAKLEE?

Kerana:


- tiada kesan sampingan

- tiada bahan kimia

- 100% semulajadi

- 80,000 ujian kawalan kualiti produk setiap tahun

- Shaklee sudah beroperasi lebih 50 tahun di pasaran antarabangsa

- harga juga berbaloi

Haa, ini baru sebahagian jer sebab Eina setia dgn Shaklee tau. Korang macam mana? Berminat nak join Shaklee tak? Boleh terus Whatsapp Eina ok 0192275759 ;)


#shakleebyeina
#shakleesubangjaya

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)