Promosi Jun 2013 - MEAL SHAKES

4:27 PM

promosi mealshakes shaklee

Jun kembali dengan PROMOSI hebat iaitu MEALSHAKES...Beli 6 percuma 1..harga yang sangat berpatutan dan sangat berbaloi, selain harga yang berpatutan, bau melshakes juga sangat wangi/sedap  
(anak saya Ilham pun saya bagi minum)..Alhamdulillah Ilham dah minum mealshake 4 bulan..Ilham jarang sakit dan demam, jika demam pun sekejap je dah baik, antobodinya bertambah kuat..selera makan bertambah-tambah..berat badan pun bertambah..sangat aktif, cepat belajar dan ceria selalu ;) <pengalaman sendiri> ibu pun happy..hehe :)


Mealshakes memang best..ia dihasilkan untuk semua golongan, untuk bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jadi jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Mealshakes Shaklee merupakan pilihan bijak.

Kenapa mealshake untuk semua golongan?? Ini kerana mealshakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Mealshakes diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin??? Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Mealshakes sangat sesuai untuk semua golongan...

1. Kanak-kanak 
  • Rendah sistem imun
  • Kurang berat badan
  • Kurang selera makan
  • Eczema
  • Terlebih berat badan
  • Mengekalkan kesihatan
2. Dewasa
  • Orang yang tidak boleh telan pil (merupakan multivitamin dalam bentuk serbuk)
  • Ibu menyusukan
  • Ibu mengandung
  • Warga tua
  • Ingin tambah berat badan
  • Pengganti sarapan pagi
Bagi orang dewasa yang tidak mampu beli ESP (Energizing Soy Protein) kerana harganya yang lebih mahal, boleh mencuba Mealshake sebagai ganti kerana mealshake juga mengandungi protein yang baik untuk kesihatan badan. Hanya campurkan atau kisarkan 2 sudu besar bersama buah-buahan atau apa sahaja jenis minuman kegemaran anda. Pengambilan 1 canister mealshakes bagi kanak-kanak boleh tahan sehingga 2-3 bulan, bagi dewasa pula 1 canister mealshake boleh tahan untuk 1 bulan.

Mealshake juga boleh diambil bersama vitamin-vitamin shaklee yang lain. Antara cadangannya seperti di bawah

[] Mealshakes + OmegaGuard™ ~ untuk kesihatan bayi kanak-kanak agar anak sentiasa sihat, cergas dan pintar.

[] Mealshakes + ESP + Performance Orange Drink ~ untuk orang dewasa agar bertenaga sepanjang hari, membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan serta memelihara kesihatan secara menyeluruh (sesuai bagi yang berpuasa)

[] Mealshakes + Vitalea + B-Complex ~ untuk orang dewasa yang ingin tambah berat badan agar dapat berat badan yang ideal dan sihat.

Jom kita baca lagi manfaat utama Mealshakes

1. Nutrisi Lengkap ~ mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat akan menyebabkan menyukarkan kadar penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. ia turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak

2. Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh
~ kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, darah, organ, imun dan lain-lain

3. Membantu Tumbesaran ~ mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran tubuh badan

4. Anti Oksida ~ Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan Seri Wajah ~ mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan kuprum yang cukup untuk membina sel-sel darah yang sihat, sekaligus memberi kompleksi wajah yang lebih cantik

6. Detokfikasi ~ kaya dengan serat larut untuk membanu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

7. Rasanya Lazat
~ minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktosa semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

Boleh juga baca tentang mealshakes di sini

Jika berminat dan terdapat apa-apa pertanyaan, boleh hubungi saya 

“Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)