Testimoni Mealshakes - Selera Makan Anak Bertambah

12:20 PM

Saya kongsikan testimoni mealshakes daripada pengalaman ibu-ibu yang memberi anak mereka Mealshake sebagai supplemen tambahan ;)

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

>> MD Shakir
"anak sya pramatang lagi..start 6 bulan sya dah bg 1 sudu sehari cmpur dlm susu dia...skrg dia dah tak kerap ke klinik..penjagaan pramatang lg sukar utk menjga sbb antibodi dia lg sensitif..demam+batuk+selsema=dah takder (mealshakes) puas ati...ahamdulillah skrg dah masuk 1 thn 10 bln..."

>> Zaltiey Zahari
" yes mealshake leh cmpur dlm susu tp 1 sudu kecik jer , 1 x shari .. ank sya sbm ni alami ulser mulut yg trk n bpnjgn melshake alhamdulillah utk dmm btuk selsema sgt sesuai utk antibobi ank2 yg nk mbsr .. try la "

>> Trulychips Nor Suliana
" Saya ada bg anak saya 3thn dan 5thn minum mealshakes nie.. Alhamdulillah setakat nie takder pulak nampak kena healing crisis.. Selera makan jer bertambah.."

>> Nurjannah Nordin

" Berselera sungguh sampai xlarat nak melayan makannye..tp xberisi pun sbb anak terlalu aktif. Anak laki xtifnya semaCam. "

credit kepada : Puan MD Shakir, Puan Zaltiey Zahari, Puan Trulychios Nor Suliana, Puan Nurjannah Nordin

  • Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga
  • Sarapan segera yang berkhasiat
  • Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
  • Hidangan segera untuk para atlet
  • Kudapan menarik pada bila-bila masa
  • Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

P/S: Promo Jun 2013..Mealshakes Beli 6 Percuma 1, dapatkan dengan harga sangat berbaloi ;)

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)