Testimoni Set Cantik Shaklee Untuk Kulit Kusam dan Berjerawat

7:18 PM

Kalau nak kulit sihat cantik bebas jerawat, jangan fokus penjagaan luaran aje tau. Dalaman pun penting okeh. Bila dalaman kita sihat, mudah jer kita nak jaga luaran.

Inilah yang Puan Fifi Fizah lakukan untuk kurangkan masalah kulit kusam dan berjerawat diwajahnya.

Ambil ESP, Vitamin C, B-Complex & detox dengan Alfalfa untuk dalaman, then support dengan Youth skincare untuk luaran. 

Fuhhhh, amazinglah. Kulit lebih sihat, jerawat dah kurang, muka lebih cerah berseri, nampak lebih muda lagi tu. Terbaiklah 😍

Untuk penjagaan dalaman kulit

ESP - mengandungi protein untuk asas sel kulit sihat, bantu hasilkan sel kulit baru serta bantu mencerahkan kulit. Protein juga penting untuk proses regenerasi sel kulit agar ianya sentiasa kelihatan halus, tegang dan awet muda

Vitamin C - bantu membaikpulih sel kulit serta melindungi kulit dari radikal bebas penyebab jerawat. Vitamin C juga menyokong pengeluaran kolagen juga menyokong proses penyembuhan luka semulajadi kulit

B-Complex - berfungsi untuk mencegah penuaan, bantu melawan kerosakan kulit yang disebabkan oleh radikal bebas. Selain itu vitamin B juga boleh membantu mengurangkan kesan hitam atau kesan gelap pada kulit.

Alfalfa Complex - merupakan agen detox tubuh. Pentingnya detox adalah untuk mengeluarkan toksin dan membersihkan kulit dari kotoran. Apabila detox dilakukan, kulit akan lebih bersih lebih ringan, pori-pori juga akan bersih. Ini dapat mengurangkan terjadinya masalah jerawat.

Untuk penjagaan luaran kulit

Bagi penjagaan luaran pula, paling minimum kalian mesti ada set penjagaan asas Youth Skincare iaitu Youth Gel Oil Cleanser, Youth Perfecting Skin Toner & Youth Age Defense Moisturizer (SPF50)

Semua sedia maklum, mencuci wajah 2 kali sehari amatlah penting untuk kulit sihat. Kulit hendaklah sentiasa bersih dari segala kotoran bagi mengelakkan pori tersumbat. Pori tersumbat adalah punca masalah kulit.

Keistimewaan Youth Cleanser adalah ia sejenis Gel Oil Cleanser (3 in 1). Iaitu ia membantu menanggalkan kotoran berasaskan minyak dan juga air, membersih kulit wajah dengan lembut serta melembapkan kulit wajah. Lengkap semuanya. 

Pemakaian Youth Toner juga adalah penting. Selain memberi kesegaran pada kulit, ia juga berfungsi membersih hingga ke dalam liang pori serta menanggalkan sel-sel kulit mati pada wajah. Pemakaian secara rutin juha mampu mengecilkan liang pori.

Diikuti dengan pemakaian Youth Age Defense Moisturizer SPF50 yang berfungsi melindungi kulit dari sinaran UV yang merosakkan kulit. 

Istimewanya Youth Moisturizer SPF50 ini, ia mampu melembapkan kulit serta mampu menghalang kulit dari sinar UVA & UVB secara terus (perlindungan sehingga 98%)

Ingat tau, yang penting konsisten. Once dah cuba, percayalah kalian takkan menyesal. And of coz akan berpuas hati dengan hasilnya. 😋


So, berminat nak cuba Shaklee untuk selesaikan masalah kulit anda, Whatsapp Eina di +60192275759 ok

Jika inginkan penjimatan, boleh register keahlian DI SINI dan beli secara online di website.

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi Eina ok.

You Might Also Like

7 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)