Friday, 25 April 2014

Nak Kurus dan Kulit Cantik??

" Cantiknya kulit awak...natural jer..berseri-seri.."
" Eh..awak nampak kurus la...nampak sihat.."
 

Apa ada rasa bila ada orang tegur awak macam tu...for sure happy..senyumm sampai ke telinga kan...

Haaa tak lama dah nak puasa lepas tu raya plak kan...semua orang nak nampak kurus dan cantik kan...bukan masa perayaan sahaja...kalau boleh sepanjang masa...haaa tapi ingat...tubuh badan mestilah sihat...Eina nak share vitamin-vitamin yang boleh bantu anda semua jadi sihat...kulit cantik dan bagi mereka yang ingin kurus...InsyaAllah..dengan pengambilan konsisten bermula dari sekarang...semua anda boleh dapat. Setiap tubuh badan kita berbeza yer..mungkin 2 minggu dah boleh nampak kesan ataupun lebih...ia bergantung pada cara kita mengamalkannya dan tubuh badan seseorang juga...

Ok jom baca sama-sama..


Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.


" Saiz baju sudah tukar..dari saiz 50 ke saiz 46 "
  
 "Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Macam mana tu...


Bagi Haidawati, dengan pengambilan selama 2 bulan, beliau berjaya menukar saiz baju dengan lebih kecil...Alhamdulilah.. 
 
Ambil Herblax sebagai agen detox dan agen buang segala toksin, Lecithin sebagai pemecah dan pembakar lemak & Cinch Shake sebagai sumber protein bagi membina semula otot dan ia mengenyangkan...

Tapi, pemakanan haruslah dijaga juga yer...kesan sampingan?? Ada...badan akan bertambah sihat...sebab apa...sebab segala toksin dan lemak-lemak tepu semua dah keluar...hehe...


----------------------------------------------------------------------
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.


" Berat turun 7kg..muka nampak berseri" 

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Qashlynn amalkan ESP, Omegaguard & Alfafa, antara kesan yang Qashlynn dapat :

- Susu badan makin banyak
- Berat badan turun 7kg
- Muka nampak berseri



Cantik & kurus, sememangnya impian semua orang kan...apatah lagi yang dah berkahwin dan ada anak...kedua2 tu sangat penting untuk dijaga dan dikekalkan...tapi bagi yang menyusukan anak...jangan fikir diri sendiri jer...keperluan anak juga penting ok...


-----------------------------------------------------------------------

Nak kesan best macam tu juga..nak dapat semua tu dalam satu masa...boleh...InsyaAllah pengambilan konsisten, sabar dan yakin...semua kat atas tu anda boleh dapat...

Nak tau lebih lanjut, jangan malu-malu hubungi Eina tau..konsultasi terbaik untuk semua customer Eina ok

Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit
.


Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529)
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp/WeChat : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...