Testimoni - Abah Dengan Kisah Vivixnya

2:23 PM


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Selalunya Eina akan kongsikan testi dari orang lain. Tapi hari ni Eina nk kongsi berita gembira dari abah Eina sendiri yang consume Vivix untuk bantu masalah kencing manis dan darah tinggi.

 
----------------------------

Abah mengidap kencing manis dah berpuluh tahun dah...seingat Eina sejak Eina still study lagi..pil memang dah beratus-ratus biji dah telan, ulang alik klinik...pernah juga warded kat hospital selama sebulan. Dah macam2 jenis minuman juga abah minum..semua usaha untuk kawal gula abah.

Tambahan pula, abah seorang yang suka makan..so agak susah untuk control dan jaga pemakanan abah. Bila terlalu lama ambil ubat doktor jenis pil, doktor cakap kesan itu dah sampai merosakkan buah pinggang abah..tapi masih peringkat awal. Doktor kurangkan ubat jenis pil dan doktor sarankan abah ambil insulin. Ya dengan insulin, tahap gula abah agak terkawal. Tapi abah cakap dia tak tahan sakit akibat cucuk insulin. Kesian abah.. Eina sebagai anak, pastinya rasa risau dan sedih tengok keadaan abah.

Pernah ada satu masa tu, bacaan gula abah di tahap maksimum..doktor paksa abah warded tapi abah taknak..dia serik...balik rumah cuba control sendiri..jaga makan.. Eina cuba bagi abah Vivix....ambil dengan konsisten selama lebih kurang 3-4 bulan…Alhamdulillah bacaan gula abah cantikkk. Itu pun dah cukup happy bila dengar. Abah pun terkejut..sejak hari tu, abah memang tak pernah tinggal Vivix sesudu kecil setiap hari. Bukan sahaja bacaan gula je cantikkk…malah darah tinggi juga dah cantikkk.

Eina rasa happy sangat, tengok abah kembali cergas.. :) Terima kasih Allah. Syukur Alhamdulilah dengan izinNya juga.

Vivix adalah suplemen atau makanan tambahan yang hanya membantu, selebihnya berserah pada Allah.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

---------------------------------------

Apalah sangat hadiahkan Vivix untuk orang yang kita sayang, terutamanya kedua ibu bapa kita kan. Inilah masa untuk kita buat mereka happy...inilah salah satu cara untuk kita balas jasa mereka...selagi kita boleh cegah sebelum keadaan menjadi serius, jangan fikir panjang. Usahalah selagi terdaya. InsyaAllah..besar ganjarannya...Allah akan bantu kita juga. Wallahualam.

Dapatkan Vivix dengan harga RM380 sahaja. Anda layak mendapat FREE Membership. Oh ya, sebotol boleh tahan 1-2 bulan tau. Jangan lepaskan peluang anda, banyak lagi ganjaran yang menanti. Lihat sini


~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)