Vivix Hadiah Istimewa Untuk Yang Tersayang

3:57 PM

Hari-hari terakhir promosi Vivix, saya kongsikan lagi testimoni seorang anak yang menghadiahkan kepada ayahnya Vivix untuk membantu dalam masalah diabetes. Alhamdulillah...semakin ramai yang percaya dengan kesan positif Vivix. Mencegah lebih baik dari merawat kan...

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

-----------------------------------
- Halimatun Saadiah -

Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah dan kehendakNYA..kita berusaha dan berikhtiar yang menyembuhkan adalah atas kehendakNYA.

Abah dikesan kencing manis pada awal tahun 2013 hari tu, dengan kadar bacaan yang agak tinggi, 17 atau 18 mcm tu. Kemudian bacaan tak pernah turun2. Bermacam jenis ubat dan supplement cuba, tapi bacaan makin teruk sehingga tidak dapat dibaca, dalam masa yang sama, berat badan turun mendadak sehingga seluar saiz 42 pada asalnya tinggal saiz 34, bayangkan memang turun banyak sangat. Makan tak lalu, sentiasa letih dan penglihatan menjadi kembang, hingga terpaksa buat cermin mata baru, dan abah dah tak berani nak bawak kereta jauh2 waktu malam..

Sepanjang bulan puasa hari tu memang kami adik beradik semua susah hati tengok keadaan abah, kalau hari tak kerja memang abah melepek saja tak larat, bibir pecah, makan tak lalu. Kemudian bulan lepas saya berikan VIVIX untuk abah cuba, saya cuma suruh abah ambil sekali satu sudu teh setiap kali sebelum tidur, konsisten hampir 2minggu.

Alhamdulillah...hari ni abah pergi klinik untuk check bacaan dan keputusan bacaan 5.4, alhamdulillah normal.. bersyukur sgt2 Allah makbulkan doa kami semua untuk melihat abah sihat macam dulu..

sekarang ni abah dah berselera makan, kerja pun dh tak letih macam sebelum ni, abah kerja 3 shift, pagi, petang dan malam. Memang abah rasa bertenaga sangat sekarang, muka pun dah nampak merah, penglihatan pun dah semakin ok..alhamdulillah..

------------------------
Selagi terdaya..selagi termampu...ikhtiarlah...untuk kesihatan kita sekeluarga. 


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"
 

Nak order atau nak tanya apa-apa, wasap jer Eina ok.

Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina


Nak beli dengan harga ahli? Klik daftar keahlian di sini >>> Daftar Keahlian dan Beli Produk di Website Shaklee

You Might Also Like

2 comments

  1. salam..minta izin share iklan ni bole?sya pengedar gak..bru nk bljr2..

    ReplyDelete
  2. waslm...sila la...semoga bermanfaat :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)