Super Detox with Vivix Shaklee

7:09 PM

Assalamualaikum 

Masih mood raya ke? Weekend bz dgn open house sana sini kan, makan makan dan makan lagi. Hehhe

Bila banyak makan, mesti perut rasa macam penuh sangat, rasa 'sebu'. Tau tak perkataan sebu? Hehe lebih kurang macam senak la.

Bagi yang nak maintain berat tu, jaga pengambilan makanan ya, atau jangan lupa detox setiap hari ok. Dengan detox, berat badan anda akan tetap maintain walaupun anda makan secara berlebihan. 

Ada beberapa jenis vitamin dari Shaklee yang boleh membantu proses detox bagi melancarkan pembuangan toksin dan bahan buangan dari badan anda. Antaranya, Alfafa Complex, DTX Complex, Herblax, Peppermint Ginger Plus dan juga Vivix.

Untuk kali ini, Eina akan kongsikan suplemen paling hebat dan paling mudah di ambil oleh semua untuk bantu proses detox iaitu Vivix.


Bagaimana Vivix membantu proses Detox?

Sebotol Vivix kaya dengan kandungan Polifenol dan Resveratrol iaitu kumpulan fitokimia sebatian tumbuh-tumbuhan yang diperolehi dengan antioksidan dan sel faedah penuaan.

Kesan positif 4 kunci mekanisma dalam penuaan sel adalah


1. Melindungi dan membaiki DNA
- Sel badan akan dilindungi. Kandungan aktioksidan yang tinggi akan menghalang radikal bebas memusnahkan sel-sel badan

2. Kesan positif terhadap Pengawalan Genetik
- Apabila sel badan dan DNA dilindungi, sel badan dapat control atau membuat pengawalan genetik dengan lebih bagus disebabkan kurangnya radikal bebas yang merosakkan sel-sel badan

3. Penghasilan Biogenesis Mitokondria
- Meningkatkan pengeluaran tenaga kepada sel badan. Pengambilan Vivix setiap hari membantu meningkatkan Mitokondria secara tak langsung meningkatkan lebih banyak tenaga.

4. Melambatkan penghasilan AGE Protein
- Sebanyak 90% AGE Protein dapat dihasilkan dengan pengambilan Polifenol dan Resveratrol dari Vivix. Nutrien di dalam Vivix bantu menguatkan sel-sel badan dan bantu mengurangkan risiko mendapat penyakit-penyakit kronik seperti kencing manis dan sakit jantung. 

Vivix juga membantu melancarkan pengaliran darah ke organ-organ dalam badan sekaligus membantu memperbaiki masalah penghadaman. Kerana Vivix memperbaiki dan memperbaharui sel-sel badan padan tahap sellular.

Apabila sel badan kita sihat, proses penghadaman, proses detox juga akan lebih lancar dan lebih cepat bertindak bagi membersih atau membuang toksin yang tidak sihat dari tubuh badan kita.

Kesimpulannya, pengambilan Vivix bukan sekadar agen detox, malah Vivix meningkatkan kesihatan yang lebih baik secara keseluruhan dan meningkatkan tahap imun tubuh badan dengan melindungi tubuh badan terhadap risiko penyakit berbahaya.

*** Hari ni LAST DAY promo Vivix ya. Cepat Whatsapp Eina 0192275759 dan dapatkan dengan harga lebih murah dari biasa.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)