Kulit Cerah, Gebu dan Flawless dengan ESP

2:44:00 pm

Alhamdulillah. Berkat amalkan ESP dengan konsisten. 😍
.
✅TIADA LAGI KULIT KUSAM
✅WAJAH SEMAKIN CERAH BERSERI
✅NAMPAK LEBIH MUDA
✅KULIT SEMAKIN GEBU
.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Memang best la ESP ni, bukan setakat bantu kesihatan kita, ia juga bantu bina balik sel kulit baru agar kulit pun terasa lembut dan licin jer tau. Cerah dan awet muda lagi okeh.
🌸ESP ni sumber protein. Protein ni asas dalam badan kita. Contoh kulit muka kita ni hidup dia 21 hari je nak sihat, lepas tu dia mati dan akan dibina baru. Kalau tak cukup protein tu jadi kes kulit kusam tak bermaya. InshaaAllah dengan ESP, khasiat protein ni akan dapat direct 14gram setiap hari! Memang cukup sebenarnya nak bantu badan bina semula sel dan jadikan kulit cantik!
.
❤️Selain dibancuh ESP juga boleh dijadikan masker. Ambil 1 sudu makan ESP bancuh dgn air suam, sapu keliling muka, biar seketika, lepas tu cuci macam biasa. Kulit akan lebih segar, cerah, gebu tau. Marvelous πŸ’
.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Jom minum ESP. Terbukti berkesan menjadikan kulit lebih cerah, lembut, halus & gebu. 😍

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

~~~~~
Agen Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/0192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya
Facebook Page: Vitamin Kesihatan Sejagat
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

Like us on Facebook

My Google+

Pageviews