Testimoni ESP Untuk Kulit Cerah, Gebu dan Flawless

2:44 PM

Alhamdulillah. Berkat amalkan ESP dengan konsisten. 😍
.
✅TIADA LAGI KULIT KUSAM
✅WAJAH SEMAKIN CERAH BERSERI
✅NAMPAK LEBIH MUDA
✅KULIT SEMAKIN GEBU
.
testimoni esp shaklee untuk kulit cerah
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

testimoni esp shaklee untuk kulit cantik
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Memang best la ESP ni, bukan setakat bantu kesihatan kita, ia juga bantu bina balik sel kulit baru agar kulit pun terasa lembut dan licin jer tau. Cerah dan awet muda lagi okeh.
🌸ESP ni sumber protein. Protein ni asas dalam badan kita. Contoh kulit muka kita ni hidup dia 21 hari je nak sihat, lepas tu dia mati dan akan dibina baru. Kalau tak cukup protein tu jadi kes kulit kusam tak bermaya. InshaaAllah dengan ESP, khasiat protein ni akan dapat direct 14gram setiap hari! Memang cukup sebenarnya nak bantu badan bina semula sel dan jadikan kulit cantik!
.
❤️Selain dibancuh ESP juga boleh dijadikan masker. Ambil 1 sudu makan ESP bancuh dgn air suam, sapu keliling muka, biar seketika, lepas tu cuci macam biasa. Kulit akan lebih segar, cerah, gebu tau. Marvelous 💁
.
testimoni esp untuk kulit cerah cantik
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

testimoni esp untuk kulit cerah gebu
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Jom minum ESP. Terbukti berkesan menjadikan kulit lebih cerah, lembut, halus & gebu. 😍

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

~~~~~

eina md ali, pengedar shaklee usj subang jaya

You Might Also Like

0 comments

Disclaimer

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

Like us on Facebook

Followers

Pageviews