Muda Dari Usia Sebenar

4:15 PM

Hai semua adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, makcik-makcik :)


Nak tahu tak? Selepas umur kita berusia 25 tahun kandungan kolagen dalam tubuh badan kita mula berkurangan. Bila umur 40 tahun ke atas, badan kita terus berhenti menghasilkan kolagen. Ini menyebabkan terjadinya masalah-masalah kulit yang agak biasa pada kita semua contohnya masalah jeragat, bintik-bintik hitam, garis-garis halus, kulit muka akan mula nampak kusam, kulit juga akan mula mengendur dan macam-macam lagi tanda penuaan.

Terdapat banyak produk kolagen di pasaran sekarang ni kan, tapi eina sangat recommended Shaklee Collagen Powder. Kenapa? Sebab Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Ramai yang dah cuba, kebanyakannya memberi feedback yang positif. Tak kira peringkat umur. Collagen Powder dapat membantu anda nampak muda dari usia sebenar. Wahhhh :)

Ini antara testimoni yang boleh kita lihat.


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Haaaa..nak tak nampak muda dari usia sebenar? Collagen adalah pilihan yang tepat. InsyaAllah kesannya juga boleh nampak dengan cepat. Bergantung pada individu yer.
Ok, sila dapatkan Collagen anda dan pastikan simpan stok banyak-banyak tau. Yela, bermula tahun depan kan Shaklee Collagen Powder akan dihentikan selama setahun. Boleh refer entry eina sebelum ni yer.

Tentang expired date, jangan risau, stok Collagen ini akan expired pada bulan May 2016. Jadi penggemar Collagen, sila simpan stok berkotak-kotak ok. Hehe


Nak lagi jimat, dapatkan dengan harga promosi. Tawaran Beli 3 Percuma 1 Collagen Powder hingga penghujung bulan ini sahaja. Harga sekotak Collagen Powder ialah RM298, nak dapatkan harga promosi, boleh contact eina ok.

~~~~~

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)