Promosi Hebat Di Tahun Baru

8:36 PM

Assalamualaikum semua, Selamat Tahun Baru 2015 dan Salam Maulidur Rasul. Masih belum terlambat kan :)

Sekejap je dah masuk tahun baru, sebelum Eina nak cerita tentang promo terbaru Shaklee. Eina nak ambil kesempatan nak ucap Takziah pada semua yang terlibat dengan banjir yang luarbiasa pada penghujung tahun 2014. Semoga semua mangsa-mangsa yang terlibat terus diberikan kekuatan dan kesabaran yang tinggi hadapi ujian dari Allah ni. InsyaAllah, semua yang berlaku pastinya ada hikmah yang tersembunyi. 

Ok, Eina cerita secara ringkas tentang promo untuk bulan ini. Bulan ni ada 3 produk promo iaitu Alfafa Complex(S)&(L), Vivix dan Vitalea for Children


Untuk Alfafa Complex dan Vivix, Shaklee tawarkan Beli 6 Percuma 1 atau Beli 2 Diskaun 5%. Bagi Alfafa bersaiz kecil iaitu size (s), dengan pembelian 6 botol Alfafa Complex (s), 1 botol bernilai RM53.75 akan diberikan secara percuma. Jika Alfafa bersaiz besar iaitu size (L), 1 botol bernilai RM97.50 akan diberikan secara percuma. Dengan pembelian twinpack Alfafa untuk mana-mana size, diskaun 5% akan diberikan. Sangat jimat ok. :)

Tapi istimewanya promosi Vivix kali ini, dengan setiap pembelian promo Vivix samaada Beli 6 Percuma 1 @ Beli 2 Diskaun 5%, anda layak menerima CASH REBATES dan layak mendapat KEAHLIAN secara PERCUMA. 

Ok, Eina terangkan lebih detail. 

Jika anda beli 6 botol Vivix, 1 botol Vivix yang bernilai RM475 akan diberi secara percuma juga cash rebate bernilai RM240++ akan terus didebitkan ke akaun anda. Dan secara automatik anda layak menjadi ahli yang bernilai RM65 secara percuma. Haa nampak tak berapa banyak anda untung. Hehe. 



Jika beli 2 botol Vivix, selain dapat diskaun sebanyak 5%, cash rebate bernilai RM30++ akan terus didebitkan ke akaun anda kerana anda juga layak mendapat keahlian Shaklee secara percuma. 

Untuk produk promo seterusnya pula, kalau untuk dewasa kita ada Vita-Lea Iron Formula, untuk kanak-kanak kita ada Vitalea for Children. Vitalea for Children ialah mutivitamin untuk kanak-kanak yang dah lama hilang dalam pasaran Shaklee. Kini produk ini dikeluarkan semula dengan formulasi yang lebih baik untuk kanak-kanak. Kali ini Shaklee tawarkan dengan pembelian 3 botol Vitalea for Children, 1 botol bernilai RM111 secara percuma. Ok nanti Eina cerita lebih details kebaikan Vitalea for Children ni pada next entry. 

Haa, bestkan promo bulan ni. Jadi jangan lepaskan peluang ye. Kalau ada apa-apa nak tanya, boleh hubungi eina ok.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)