Multivitamin Terbaik Untuk Anak Anda

10:22 PM

Vitalea for Children merupakan multivitamin untuk kanak-kanak yang kaya dengan vitamin dan mineral yang baik untuk kesihatan dan tumbesaran kanak-kanak. Ia dilengkapi dengan 18 jenis vitamin dan mineral termasuk kalsium, magnesium dan banyak lagi bagi membantu menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat




Jika anak anda seorang yang aktif dan terlalu memilih makanan, berilah anak anda Vitalea ini. Ia mengandungi 100% vitamin C, D dan E juga tambahan 7 jenis vitamin B. Kandungan kalsium, magnesium dan zink yag terdapat didalamnya juga mampu membantu menguatkan tulang kanak-kanak

Kebanyakan kanak-kanak di Malaysia gemar memakan makanan segera yang tiada khasiat. Ini menyebabkan ramai kanak-kanak kekurangan nutrisi dalam kehidupan seharian. Kekurangan nutrisi akan memberi kesan negatif pada kesihatan dan pembesaran kanak-kanak juga menyebabkan sistem imunisasi badan menjadi lemah. Bila sistem imunisasi lemah, kanak-kanak akan mudah mendapat jangkitan.

Anak anda "kurang fokus", itu bermakna anak anda mengalami kekurangan nutrisi. Selain itu, kekurangan nutrisi juga akan menyebabkan pertumbuhan dan pertambahan berat badan menjadi lambat juga memberi kesan pada tumbesaran fizikal secara keseluruhan.

Antara vitamin yang terdapat dalam Vitalea ini seperti Vitamin B, Kalsium dan Vitamin D, Iodine, Zat besi, Vitamin C, Vitamin A, Zink, Magnesium. Jom kita lihat fungsi vitamin-vitamin ini bagi membantu tumbesaran  dan menyokong kesihatan badan.



Kesemua vitamin ini, boleh didapati dalam pemakanan seharian anak-anak kita. Tapi, mampukah kesemua vitamin ini dapat diserap oleh anak-anak kita? Eina rasa tak. Setuju tak? Terutamanya jika anak-anak yang jenis pemilih makanan. Jadi alternatifnya multivitamin Vitalea ini adalah perlu. Ia cepat, mudah dan berkesan. ️InsyaAllah :)

Ok, sempena pengeluaran semula produk ini, Shaklee telah membuat promosi untuk ibu bapa sekalian. Jika anda beli 3 botol Vitalea for Children ini, anda akan dapat 1 botol bernilai RM111. Kalau nak beli 1 botol pun boleh. :)



Ok ibu bapa semua, berilah yang terbaik untuk anak-anak kita. Anak sihat, ibu bapa ceria. :)

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)