Promosi untuk Kurus, Cantik, Sihat di Bulan Disember

12:03 PM

Assalamualaikum 

November sudah berakhir. Mari kita berjuang di bulan Disember pula.

"Don't be the same, be better!" 💪

Ok, seperti biasa, setiap bulan Shaklee akan tawarkan item yang berbeza-beza untuk promosi. Istimewa promosi untuk bulan ini ialah untuk anda yang ingin kurus dan cantik dalam satu masa. Shaklee juga menawarkan promosi item multivitamin untuk anak-anak anda agar kekal sihat dan cergas. Memang lengkap untuk anda sekeluarga. Haaa best ke best :)



#1 Collagen - Untuk Cantik Comey
❤️ Beli 6 Percuma 1 Atau Beli 2 Diskaun 5% ❤️

✅ Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

✅ Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

✅ Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

#2 Lecithin - Untuk Kurus Langsing
❤️ Beli 6 Percuma 1 Atau Beli 2 Diskaun 5% ❤️

✅ Akademi Sains Kebangsaan menetapkan bahawa lesitin amat penting dalam pemakanan kerana ia merupakan sumber fosfolipid yang terdiri daripada kolina dan inositol, iaitu komponen utama membran sel dalam setiap organisma hidup yang berfungsi untuk mengawal aliran nutrien ke dalam dan keluar dari sel.

✅ Lesitin juga akan ditukarkan kepada asetilkolina yang diperlukan untuk memelihara kesihatan tubuh.
* Setiap sajian membekalkan 3.1g lesitin, yang mengandungi 468mg fosfatidilkolina dan 282mg fosfatidilinositol
* Dirumus daripada sumber semula jadi iaitu kacang soya

#3 Vitalea Kids - Untuk Anak Sihat Cergas
❤️ Beli 3 Percuma 1 ❤️

✅ Merupakan multivitamin untuk kanak-kanak yang sangat hebat. Mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral untuk keperluan kanak-kanak. Multivitamin untuk kanak-kanak yang mempunyai 100% vitamin C,D dan E dengan tambahan 8 jenis vitamin B. 

✅ Juga mengandungi 100mg kalsium, magnesium, zinc dan lebih. Merupakan pemanis semulajadi dengan xylitol, di mana ia tidak menyebabkan kaviti. Tanpa gluten dan mempunyai rasa anggur yang sedap serta semulajadi. Tiada pemanis dan perasa tiruan atau pengawet tambahan

Azam tahun baru untuk kurus, langsing, sihat dan cantik? Mulakan dari sekarang. Pilihlah suplemen untuk kesihatan dalaman dan terserlah di luaran. Heee 😁

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)