Special Offer Sepanjang January

5:53 PM

Assalamualaikum semua pengguna tegar Shaklee. Mostly dah tau kan apa promo untuk bulan January ni. Walaupun dah lambat, tapi Eina nak bagi tau juga. :)

Bulan ni promo gempak tau. Siapa yg sibuk nak nampak muda, taknak kulit berkedut, haaa ada istimewa untuk anda. Produk Anti-Penuaan terbaik dunia ini sangat hebat ok. Ia memperbaiki dan melindungi kulit dan kesihatan pada tahap sellular DNA tau. Memang best


Vivix merupakan suplemen untuk kesihatan secara menyeluruh. Satu keluarga boleh ambil. Untung ambil Vivix masa promo ni sebab anda dapat FREE SHIPPING, FREE MEMBERSHIP & CASH REBATE. Bonus lain, kulit cantik pun dapat & InshaaAllah tahap kesihatan akan bertambah.

Ini antara manfaat-manfaat lain TONIK AJAIB VIVIX untuk anda

✅ Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
✅ Membantu menghalang kanser
✅ Mengurangkan risiko sakit jantung
✅ Mengurangkan komplikasi pesakit diabetes
✅ Menyokong kesihatan sendi
✅ Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
✅ Meningkatkan sistem imun
✅ Meningkatkan kesihatan mata
✅ Menyokong kesihatan keseluruhan

Untuk produk promo seterusnya, bagi anda yang ada masalah rambut gugur, vitamin Zinc Complex sangat membantu ok. Selain itu, Zinc Complex sangat sinonim dengan kaum lelaki. Banyak khasiat zinc pada kesihatan dan kesuburan lelaki. 

Zink ialah mineral penting yang terkandung dalam setiap sel tubuh kita. Ia mengaktifkan tindakan hampir 100 jenis enzim, iaitu bahan-bahan pencetus tindak balas biokimia dalam tubuh anda. 


Zinc Complex Shaklee membekalkan zink, bahan utama untuk kesihatan yang sempurna dan amat diperlukan untuk metabolisme karbohidrat, lemak dan protein. Zinc Complex juga merupakan sumber kalsium yang berkualiti untuk kesihatan keseluruhan badan anda.

Ok, promo seterusnya ialah Vitalea for Children. Multivitamin ini sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak. Kanak-kanak sangat susah nak dapat nutrisi sepenuhnya dari pemakanan, tambahan lagi bagi kanak-kanak yang "picky eater".

Jadi, dengan pengambilan makanan tambahan ini, ia akan memenuhi ruang-ruang kosong yang tidak lengkap diisi dalam seharian.


Antara keistimewaan Vitalea for Children ini adalah

✔️ Mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral untuk keperluan kanak-kanak
✔️ Multivitamin untuk kanak-kanak yang mempunyai 100% vitamin C,D dan E dengan tambahan 8 jenis vitamin B
✔️ Mengandungi 100mg kalsium, magnesium, zinc dan lebih
✔️ Merupakan pemanis semulajadi dengan xylitol, di mana ia tidak menyebabkan kaviti
✔️ Tanpa gluten dan mempunyai rasa anggur yang sedap serta semulajadi
✔️ Tiada pemanis dan perasa tiruan atau pengawet tambahan

Ok, rebut peluang grab item promo bulan ini ya. Hubungi Eina untuk order atau nak konsultasi best ok.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)