Terima Ganjaran Bernilai Lebih dari RM1k

11:05 PM

Assalamualaikum 

Apa kabar semua? Semoga semuanya sihat dan dimurahkan rezeki hendaknya ya.

Eina nak cerita sikit tentang Reward Bonanza dari Shaklee. Setakat hari ini, Shaklee telah menawarkan sebanyak 3 kali Rewards Up Bonanza untuk ahli-ahli Shaklee yang bertuah. Ini salah satu kelebihan menjadi ahli Shaklee tau. Bukan setakat Bonus setiap bulan, Shaklee juga memberi inisiatif pada waktu-waktu tertentu untuk semua ahli Shaklee yang benar-benar komited. Even jadi ahli untuk makan sendiri pun layak dapat Reward Bonanza ini.


Rewards ini diberi mengikut kriteria yang telah ditetapkan Shaklee. Memang best, daripada nilai sekecil sebotol vitamin yang berharga RM36 hinggalah ke ganjaran paling tinggi iaitu bernilai lebih dari RM1k.

Alhamdulillah Eina merasa untuk ketiga-tiga rewards ini. Rewards pertama Shaklee perkenalkan pada bulan August 2015. Masa tu semua excited tau. Dan ini rewards yang berjaya Eina dapat untuk kali pertama. Total harga untuk keseluruhan produk ini lebih dari RM500 tau. Dapat free jer Shaklee bagi, siapa taknak kan. Hehe

1st Rewards - For Aug 2015

Shaklee sekali lagi menawarkan rewards kedua pada bulan Oktober. Masa ni Eina memang target yang paling tinggi dan mahal. Alhamdulillah Eina berjaya mencapai target itu. Paling best ada Collagen tu, hehe. Total semua produk ini melebihi RM1000 ok. Best ke best? :)

2nd Rewards - For Oct 2015

Pada penghujung tahun 2015, Shaklee telah memperkenalkan Rewards Up Bonanza 3 pula. Sudah tentu nak yang ada Collagen tu kan. Harga pasaran sekotak Collagen tu RM315 tau, Shaklee bagi 2 kotak free mestilah seronok kan. 

3rd Rewards - For Dec 2015

Alhamdulillah Eina baru jer dapat rewards yang ke-3 ni. Bestnya jadi ahli Shaklee, kalau sememangnya consume produk Shaklee ni, lebih baik register member terus, banyak ganjaran boleh dapat.

Best ke best? Uishh mestilah best kan. Hehe. Kalau anda pun nak merasa rewards macam ni, bolehlah join member ya. Ini hanya sebahagian ganjarannya tau. Whatsapp Eina ok ;)

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)