Reminder!!! Collagen & Alfafa Promo Sepanjang Bulan Mei

1:15 PM

Assalamualaikum 

Jarang betul update blog sekarang ni, nampak sawang dah sikit-sikit. Haha

Ok, straight to the point ya. Eina nak update promo untuk bulan Mei ni (walaupun dah nak hujung bulan, hehe sorry ya). Ada 2 produk istimewa bulan ni. Memang best bagi anda yang struggle nak kulit cantik. 


Ok produk pertama ialah COLLAGEN POWDER. Haaa sebut je collagen of coz semua tertumpu pada nak dapatkan kulit cantik kan? Yes, memang tepat sekali. Tapi, anda harus tahu Collagen Powder Shaklee ini sangat istimewa. 

Collagen Powder Shaklee bukan sekadar menjadikan kulit anda gebu, tegang dan licin ya, Collagen Shaklee juga membantu menjadikan tulang lebih kuat dan sendi anda lebih sihat. 

Produk promo yang kedua ialah Alfafa Complex. Banyak sangat manfaat Alfafa untuk tubuh badan manusia. Yang paling Eina suka ialah Alfafa bantu kita DETOX. Detox sangat penting tau. Setiap hari kita terdedah dengan pelbagai radikal bebas yang menyebabkan toksin dalam tubuh badan kita. So, dengan detox ia bantu melancarkan perjalanan sistem dalam tubuh badan kita untuk lebih sihat. 

Bagi anda yang ingin turunkan berat badan, proses detox adalah wajib,  jika tidak, diet anda sia-sia sahaja.

Ok, jangan lepaskan peluang dapatkan 2 produk ini sekarang. Promo sah hingga 31hb Mei sahaja tau. Boleh simpan stok, sebab expirednya pun lambat lagi iaitu tahun 2017. So memang berbaloi. Cepat whatsapp Eina 019.227.5759

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)